Hornbach a lansat oficial magazinul online al companiei

22.01.2018

Retailerul Hornbach a lansat oficial magazinul online în ţara noastră, de unde clienții pot alege din peste 27.000 de produse. Compania anunță, aşadar, extinderea treptată a sortimentului de produse și țintește listarea în online a peste 80% din produsele de stoc din magazine până la finalul anului 2018.

Plecând de la ideea „Începe acum proiectele tale și online“, magazinul online poate fi accesat la adresa www.hornbach.ro. Începând cu data de 23 ianuarie, clienții pot alege dintr-o gamă variată de materiale de construcții și produse de grădinărit.

„În contextul schimbărilor tehnologice, valorificarea mediului online ne ajută să fim mai aproape de nevoile clienților noștri. Astfel, deschiderea magazinului online în România a venit ca un pas natural în evoluția business-ului nostru. De acum, persoanele pasionate de proiecte de bricolaj au posibilitatea de a consulta în magazinul nostru online informații detaliate cu privire la proiectele lor și pot face cumpărături ușor, economisind timp“, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Directorul General al Hornbach România.

Clienții retailerului dispun din acest moment de mai multe posibilități pentru reducerea timpului necesar realizării cumpărăturilor: fie comandă online și solicită expedierea mărfurilor la domiciliu sau la șantier, fie se informează online și cumpără în magazin. Din cele peste 27.000 de articole prezentate pe site, majoritatea vor putea fi livrate la orice adresă din România în termen de 2-3 zile.

De asemenea, din cele peste 27.000 de produse listate, aproximativ 23.000 de produse pot fi rezervate pe site și ridicate personal din magazinul selectat, după 4 ore de la rezervare. Restul de 4.000 de produse pot fi rezervate doar în magazinele Hornbach și apoi ridicate de către clienți.

„Ne-am propus ca iubitorii de proiecte de bricolaj să găsească în noi partenerul ideal pentru astfel de inițiative. De aceea, urmărim permanent să ne îmbunătățim serviciile și să oferim clienților noștri posibilitatea de a achiziţiona rapid și comod produsele de care au nevoie. În linie cu această strategie de dezvoltare, avem în plan inclusiv lansarea unei aplicații mobile pentru magazinul online, la jumătatea acestui an“, a adăugat Mugurel-Horia Rusu, Directorul General al HORNBACH România.

 

 

 

Citiți și despre:

  • Cum vrea HORNBACH să încurajeze cumpărăturile online?Cum vrea HORNBACH să încurajeze cumpărăturile online? HORNBACH are planuri mari pentru magazinul său online. În următorii doi ani, peste 30.000 de articole vor fi comercializate exclusiv prin magazinul online. La ora actuală, în magazinul online sunt listate […]
  • Hornbach lansează o nouă campanie publicitarăHornbach lansează o nouă campanie publicitară Retailerul Hornbach a anunţat că lansează o nouă campanie publicitară care se axează pe prezentarea unuia dintre cele mai mari atuuri ale rețelei, sortimentul foarte bogat de produse aflate pe stoc și la […]
  • Hornbach: Vânzările de bulbi de flori, în creştereHornbach: Vânzările de bulbi de flori, în creştere Anul trecut, vȃnzările la bulbii de toamnă au avansat cu peste 60%, comparativ cu anul precedent, conform Hornbach. De asemenea, în ceea ce privește bulbii şi seminţele de primăvară, cifra de afaceri din 2017 […]
  • Rezultate financiare bune pentru HornbachRezultate financiare bune pentru Hornbach Hornbach a raportat în primele nouă luni ale exercițiului financiar (1 martie – 30 noiembrie 2016) un profit peste nivelul anului precedent. De asemenea, în perioada analizată s-a înregistrat o creștere a […]
  • Un nou magazin Hornbach va fi deschis în SibiuUn nou magazin Hornbach va fi deschis în Sibiu Hornbach va inagugura la Sibiu un nou magazin. Deschiderea anunţată de retailerul german de materiale de construcţii şi grădinărit va avea loc în această toamnă. Acesta este cel de-al şaselea magazin din […]