În prezent, comerțul online ar putea părea, la prima vedere, o nișă în care nu se pune atât de mult accent pe rolul resurselor umane în dezvoltarea strategiilor sau a metodelor de consolidare a echipelor, precum s-ar întâmpla în cazul companiilor fizice. De fapt, un business online funcționează după aceleași principii, cu atât mai mult cu cât creează un spațiu virtual care aduce cu sine provocări din cele mai diverse, consideră specialiştii HR Summit Cluj.
Lyst este cea mai mare platformă londoneză de e-commerce şi punctul de întâlnire pentru peste 12.000 de designeri și branduri celebre. Din anul 2011 până la ora actuală, business-ul este estimat la 60 milioane de dolari, iar printre investitorii majori se numără Groupe Arnault.
În cadrul HR Summit Cluj, va participa Matt Buckland, Head of Talent & Human Resousces Lyst, care prin experiența internațională va pune în discuție strategii și metode inovatoare în domeniul resurselor umane. Pe parcursul carierei sale a gestionat echipe în companii și industrii la nivel mondial precum Facebook, Criteo, Bloomberg, Thought Works sau Getco.
„Departamentul de resurse umane este influențat și format în mare măsură în jurul legilor referitoare la ocuparea forței de muncă. Astfel, acestea au efect asupra proceselor de recrutare, placement, dezvoltare și compensare. În acest context, Departamentul Dreptul Muncii al unei companii susține deopotrivă drepturile generale ale omului – egalitate între sexe, naționalități și rase – precum și drepturile legate strict de locul de muncă: dreptul la salariu minim, siguranța locului de muncă precum și dreptul de a avea concediu de odihnă”, au explicat organizatorii evenimentului.
Conferinţa HR Summit Cluj-Napoca va aduce în fața comunității clujene de HR reprezentanți ai domeniului juridic din cadrul unor companii de renume precum Popovici Nițu Stoica & Asociații și Noerr. Se vor discuta situații reale din practică, soluții practice privite din punct de vedere juridic.
HR Summit Cluj-Napoca va avea loc în perioada 29-30 martie 2017, în incinta Impact Hub, sub sloganul „Difficult times? SuperHeRoes are here!”.