Huawei a depășit pragul de două milioane de smartwatchuri WATCH GT vândute la nivel global

25.06.2019

Huawei Consumer BG, lider global în tehnologie și inovație și al doilea cel mai mare producător de smartphone-uri din lume, cu 180.000 de angajați și operațiuni în peste

170 de țări, ocupă poziția a treia în topul producătorilor la nivel global de dispozitive wearable. Recent, Huawei Consumer Business Group a anunțat că au fost vândute peste două milioane de smartwatchuri Huawei Watch GT la nivel global. Acest dispozitiv a fost lansat în luna octombrie 2018, devenind în scurt timp cel mai popular smartwatch Huawei.

Raportul companiei de analiză și cercetare International Data Corporation (IDC)

Acest raport a analizat vânzările la nivel mondial ale dispozitivelor wearable în primul trimestru al anului. Conform acestui raport, Huawei a înregistrat o creștere anuală de 282,2% față de același trimestru al anului trecut. Peste 5 milioane de dispozitive au fost livrate în primele 3 luni ale anului.

Distincții multiple pentru caracteristicile tehnologice remarcabile

Huawei Watch GT a primit mai multe distincții pentru caracteristici tehnologice remarcabile cum ar fi durata de viață a bateriei. Fiind preocupat de satisfacerea nevoilor clienților, Huawei a alimentat dispozitivul cu un sistem Lite OS. Acest sistem, împreună cu arhitectura Dual-Chipset, asigură o durată de viață extinsă a bateriei. Astfel, în cazul în care dispozitivul este utilizat corect, cu monitorizarea activităților fizice, a somnului și ritmului cardiac, bateria poate rezista până la două săptămâni.

 Inovații tehnologice ale WATCH GT

Dispozitivul WATCH GT este dotat cu tehnologia Huawei Truseen 3.0. Această tehnologie permite monitorizarea ritmului cardiac timp de 24 de ore, fiind nominalizată pentru premiul MWC 2019, Best Wearable Mobile Tehnology Award. Huawei Trusleep 2.0 oferă posibilitatea identificării a 6 probleme legate de somn. În plus, dispozitivul deține peste 10 funcții de monitorizare a diferitelor sporturi.

Două ediții noi lansate de Huawei în primăvara acestui an

Cele două ediții nou lansate au fost Active Edition și Elegant Edition. Active Edition are un diametru de 46 de mm, în timp ce Elegant Edition de 42mm.

 

 

Citește și Răzvan Nicolescu, promovat partener Deloitte și numit lider pentru Europa Centrală responsabil de industria gazelor naturale, petrolului și produselor chimice

Citiți și despre:

  • Huawei a înregistrat o creştere semificativă a vânzărilorHuawei a înregistrat o creştere semificativă a vânzărilor Huawei a raportat o creșterea semnificativă a vânzărilor datorită cererii mari pentru smartphone-urile Huawei P9 și Huawei P9 Plus. Astfel, compania a anunțat că, după lansarea de la Londra a celor mai noi […]
  • Rezultate financiare bune pentru Huawei, în 2017Rezultate financiare bune pentru Huawei, în 2017 Compania Huawei și-a consolidat prezența pe segmentul de smartphone-uri în 26 de piețe din regiunea CEE&Nordic, din Stockholm și până în Atena, înregistrând un avans al vânzărilor de la an la an cu peste […]
  • Huawei: Vânzări în creștere cu 36,2%, în primul semestruHuawei: Vânzări în creștere cu 36,2%, în primul semestru Veniturile din vânzări ale Huawei Consumer Business Group din primele șase luni ale anului au avansat cu 36,2% în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut, ajungând la 105,4 miliarde yuani chinezeşti […]
  • Huawei primește recunoașterea EISAHuawei primește recunoașterea EISA Huawei Consumer Business Group (CBG) a primit două noi premii din partea Asociației Europene de Imagine și Sunet (EISA): Huawei P10 a primit distincția pentru “Smartphone-ul cu cea mai bună cameră a anului […]
  • Huawei deschide un Customer Service Center în BucureştiHuawei deschide un Customer Service Center în Bucureşti Compania Huawei a inaugurat primul său Customer Service Center, aflat în centrul Bucureştiului. La evenimentul de lansare au fost prezenți Președintele Huawei CEE&Nordics, Yanmin Wang, CEO-ul Huawei […]

O părere la “Huawei a depășit pragul de două milioane de smartwatchuri WATCH GT vândute la nivel global

  1. Pingback: Lidl inaugurează în București un nou magazin, care dispune de o suprafață verde de peste 2.700 metri pătrați | Jurnalul de Afaceri

Comentariile nu sunt permise.