Veniturile din vânzări ale Huawei Consumer Business Group din primele șase luni ale anului au avansat cu 36,2% în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut, ajungând la 105,4 miliarde yuani chinezeşti CNY. În plus, livrările de smartphone-uri au crescut, ajungând la 73 milioane de unități, ceea ce reprezintă o creștere de la an la an de 20,6%.
“Compania noastră a continuat să crească într-un ritm susținut, mult mai alert decât ritmul industriei și, în același timp, a reușit să pătrundă și în segmentul high-end din piețe din întreaga lume. Această creștere continuă reprezintă atât o dovadă clară a forței brandului Huawei, cât și o recunoaștere a calității produselor premium și inovatoare lansate de noi, care rezonează cu consumatorii informați din zilele noastre.”, a declarat Richard Yu, CEO-ul Huawei Consumer Business Group.
În primul trimestru din 2017, cota de piață a Huawei a ajuns la 9,8% din piața globală a smartphone-urilor, conform datelor furnizate de IDC. Această creștere a fost influențată de o creștere semnificativă a vânzărilor pe segmentele mid și high-end în țări și regiuni cheie. Astfel, în China, Huawei a ajuns la o cotă de piață de 22,1 %, iar livrările au înregistrat o creștere cu 24% în comparație cu anul precedent.
Rezultatele din Europa
Compania a obținut rezultate notabile și în Europa, unde livrările de dispozitive au crescut cu 18% în comparație cu anul anterior. Alte regiuni și țări în care Huawei s-a bucurat de un succes răsunător sunt: Thailanda, Malaezia, Japonia, Coreea de Sud și Rusia. Între timp, potrivit datelor furnizate de GfK și Sino, brandul lansat de Huawei, Honor, a ocupat primul loc pentru cinci luni consecutive, din ianuarie și până în mai, în China, în ceea ce privește atât volumul vânzărilor, cât și veniturile din vânzări.
De asemenea, Huawei a crescut atât la nivel de vânzări, cât și la nivel de percepție a brandului, astfel că, în 2017, Huawei a ocupat locul 49 în topul BrandZ “Top 100 cele mai Valoroase branduri la nivel Global”, locul 88 în topul Forbes “Cele mai valoroase branduri din lume” și locul 40 în topul “Brand Finance Global 500 Most Valuable Brands”.
“Dispozitivele Huawei au rezonat cu consumatorii din întreaga lume datorită angajamentului nostru clar pentru calitate, expertiza și inovație. Cu un ecosistem de produse complex, care include smartphone-uri, tablete, accesorii inteligente și, mai nou, PC-uri, consumatorii știu că se pot baza pe Huawei pentru a le livra tipul de experiență de utilizare pe care o așteaptă de la un dispozitiv premium.”, a completat Richard Yu, CEO-ul Huawei Consumer Business Group.