Slide

Ianuarie 2016

Un nou an, un nou început, cu posibilități fără limite pentru afacerile din România. Dacă 2015 a fost un an marcat de o perioadă de revenire după criza economică, în care oamenii de afaceri au reînceput investițiile, dar orice pas realizat a fost unul făcut cu grijă și mare atenție la riscuri, 2016 va fi unul în care cuvântul cheie este “planificarea”.

În tot acest timp, proaspeții absolvenți încearcă și reușesc să schimbe modul în care angajații români privesc piața muncii. Dovadă a acestui lucru stă faptul că multe afaceri și-au mutat acțiunile în mediul online, conștientizând, cu ajutorul tinerilor, că profitul poate fi același sau chiar mai ridicat, dar investițiile în mentenanță sunt unele mult mai scăzute.
Mai mult decât atât, trecem printr-o perioadă în care consumatorul final are un impact foarte ridicat asupra produselor sau serviciilor lansate. Interacțiunile directe și sincere cu clienții, realizate atât cu ajutorul online-ului, cât și prin studii de caz, fac ca toate schimbările care au loc în cadrul proceselor de producție să fie unele în strictă concordanță cu dorințele clienților finali. Chiar dacă la o primă vedere acest lucru nu pare că implică multe alte schimbări, modificările sunt unele care au loc la fiecare nivel. De exemplu, campaniile de promovare și de marketing încep înainte ca soluția să fie lansată pe piață, prin testări speciale realizate de fani, iar evenimentele de lansare au loc de multe ori nu doar offline, cât și online, prin activări punctuale.

Toate aceste lucruri demonstrează nu doar că afacerile se bazează din ce în ce mai mult pe mediul online pentru a-și crește businessul, ci și faptul că modalitatea în care companiile se dezvoltă s-a schimbat radical în ultimii ani. Afacerile sunt mult mai aproape de fani și de clienți, au realizat importanța fidelizării consumatorilor și și-au dat seama că o soluție are succes nu doar datorită beneficiilor pe care le oferă, ci și mulțumită poveștii care a stat la baza acesteia.