Evenimentul Business Days a ajuns la ediția cu numărul 16. Conferința va avea loc la Iaşi peste câteva zile, în perioada 1-2 octombrie, și va aduce în discuție subiecte pentru comunitatea de afaceri locală, dezbătute de speakeri de top români şi străini. Iaşi Business Days va fi organizat în cadrul Centrului de Evenimente din incinta complexului Palas Mall.
Prin analiza comportamentelor antreprenorilor, managerilor şi profesioniştilor prezenţi la eveniment am reuşit să modelăm evenimentele Business Days pentru a deveni adevărate catalizatoare de inspiraţie, generatoare de experienţă şi potenţiatoare de oportunităţi. Odată cu rebrandingul Business Days şi migrarea pe noi platforme online şi mobile, mai performante, mai interactive şi mai adaptabile schimbărilor pe care le presupune o platformă vie de business, putem spune că suntem pregătiţi pentru următoarea etapă, în care am şi intrat odată cu ediţia anterioară de la Cluj: etapa internaţională. Etapă prin care le oferim celor care vor participa la Iaşi Business Days noi perspective, dezvoltăm experienţe legate de abordarea pieţelor internaţionale şi generăm oportunităţi de a găsi parteneri şi piaţă de desfacere la nivel european şi global, prin colaborările setate deja cu camere de comerţ bilaterale, ambasade, consulate şi asociaţii de profesionişti din diverse domenii – declară Laszlo Pacso, manager de proiect.
Iaşi Business Days are dedicate două seri internaţionale de networking. Cei care vor participa au ocazia să facă networking, într-un cadru dedicat, cu organizaţii facilitatoare, reprezentanţi de companii străine, expaţi, reprezentanţi ai consulatelor şi ambasadelor germane, olandeze, austriece, britanice, franceze, israeliene şi americane.
Iaşi Business Days le va oferi participanţilor, pe lângă cele 16 workshopuri, 5 workshopuri de tip Masterclass, cu teme care răspund nevoilor de dezvoltare ale oricărui antreprenor sau manager de succes: Arta investiţiilor pe bursă. Ghid Practic; Work the Sysyem: The Simple Mechanics of Making More and Work Less; Self-Mastery; Sound Genius. Leadership and Music; Small Business Growth.
Costurile tichetelor de acces precum şi formularul de înscriere se găsesc pe pagina dedicată. Înscrierile continuă până marţi, 30 septembrie, ora 16.00.
Printre speakerii invitaţi ai acestei ediţii se numără personalităţi care au un cuvânt de spus în lumea afacerilor, precum Giorgio Fabbri, Marcin Wojcicki, Sam Carpenter, Radu Georgescu, Paul J.R. Renaud, Marian Berdan, Marius Ghenea, Felix Pătrăşcanu, Dragoş Anastasiu, Dragoş Pavăl, Dan Zaharia, Vasile Armenean, Dan Fiterman, Sergiu Neguţ, Gabriel Mardarasevici, Cristian Nacu, Amalia Sterescu, Doina Cepalis, Adrian Cioroianu şi mulţi alţii.