Slide

Stiri: Retail

IKEA România a lansat noul catalog pentru 2015

13.08.2014

IKEA România a lansat ieri seară noul Catalog IKEA 2015, urmând ca 905.000 de exemplare să fie distribuite în locuințele din București, Pitești, Ploiești și împrejurimi, în perioada 18 august – 7 septembrie. Ediţia din acest an a catalogului aduce 328 de pagini de inspirație, iar tema de anul acesta este „Aici încep zilele bune și nopțile liniștite”.

„În fiecare an încercăm să aducem în prim-plan teme care să vorbească despre ceea ce contează cel mai mult acasă. Rolul Catalogului IKEA este să inspire și credem că și anul acesta reușim să le aducem celor mai mulți oameni soluții pentru a se simți cât mai confortabil în propria locuință. Nu am ales întâmplător aceste două camere ale casei. Dormitorul și baia sunt spații personale, în care nepregătim pentru fiecare zi. Locurile în care ne ascundem de agitația de afară, în care ne relaxăm și în care avem grijă de noi și de cei dragi: locurile unde putem fi noi înșine. Unde încep zilele bune și nopțile liniștite”,a declarat Mihaela Mureșan, Marketing Manager IKEA România.

Catalogul include soluții pentru a face viața de zi cu zi mai bună, inspirate chiar de nevoile oamenilor.

Anul acesta s-au conturat trei tendințe importante, în jurul cărora a fost conceput catalogul. În primul rând este vorba de personalizarea spațiului.

„Din ce în ce mai mulți oameni își doresc să locuiască în case care să le reflecte personalitatea și să răspundă cât mai bine propriilor nevoi. De aceea, noul Catalog cuprinde idei neașteptate de personalizare, care pot fi adaptate cu ușurință în fiecare casă”, au explicat reprezentanţii IKEA.

În al doilea rând catalogul a fost conceput plecând de la soluțiile inteligente pentru folosirea spațiului, în condiţiile în care foarte mulți oameni locuiesc în case mici, alături de mai mulți membri ai familiei.

Atunci când spațiul nu poate fi extins, trebuie adaptat astfel încât să funcționeze mai bine. O altă tendinţă abordată este reprezentată de redefinirea casei.

„Viața și componența familiilor se schimbă cu timpul, iar casele oamenilor urmăresc în mod firesc aceste schimbări”, au continuat reprezentanţii IKEA.

În plus, în condiţiile care care din ce în ce mai mulți oameni își doresc un stil de viață sustenabil, noul Catalog IKEA arată cum acest lucru poate fi obținut din mici schimbări în viața de zi cu zi.

Prețurile menționate în catalog includ TVA, sunt maxime și sunt valabile 1 an de zile, de la 1 septembrie 2014 până la 25 august 2015.

„Și anul acesta, ca și în cei precedenți, continuăm eforturile de scădere a prețurilor produselor noastre. Acolo unde reușim să reducem costurile, transferăm aceste economii în prețuri mai mici pentru clienți. Pentru anul de catalog 2015, avem 217 produse ale căror prețuri au scăzut în medie cu 18% și care sunt marcate cu simbolul „Preț mai mic”. Multe dintre acestea sunt pentru dormitor și baie. Câteva exemple sunt dulapurile din familia PAX sau produsele pentru baie din familia LILLÅNGEN. Dorința noastră este să oferim produse funcționale, cu design la calitate și la prețuri cât mai accesibile, astfel încât cei mai mulți oameni să găsească în Magazinul IKEA soluțiile de amenajare potrivite pentru ei”,a subliniat Cornel Oprişan, Retail Manager IKEA România.

De curând, IKEA România a lansat şi serviciul de comenzi online cu livrare la domiciliu în toată țara.

„Aproximativ 70% dintre produsele noastre se pot comanda online din 15 iulie. Prin acest serviciu ne dorim să aducem gama de produse IKEA mai aproape de consumatori, în special de cei care stau mai departe sau care nu au timp să ne facă o vizită în magazin.” declară Mihaela Mureșan, Marketing Manager IKEA România.