Ieri, a avut loc conferința “Social Media Business Forum”, organizată de BusinessMark, eveniment care a adus în discuţie teme precum construirea unei strategii de social media, avantajele marketing-ulul interactiv și a social media, fidelizarea clienților prin social media, importanța social media în procesul de branding, precum şi rolul social media în generarea de leaduri.
Printre vorbitorii conferinţei s-au numărat Teodora Juravle, Marketing Communications Manager, Carrefour România, Gabriel Trăistaru, Resposible with Internal and External Media, EnelRomânia, Mirela Nemțanu, Corporate Communication & Public Affairs Manager, L’Oreal Romania, Alexandru Negrea, Head of Facebook Department, Spada şi Radu Acsinia, Social Media Specialist, Samsung Electronics Romania.
“Carrefour România este a doua companie de retail din România în funcţie de numărul de fani pe Facebook. Aceştia sunt în primul rând vânătorii de promoţii, apoi urmează: fanii contextuali, clienţii nemulţumiţi, clienţii mulţumiţi, vânătorii de job-uri şi fanii nerăbdători”, a afirmat Teodora Juravle, Marketing Communications Manager, Carrefour România.
Ea a mai precizat că retailerului primeşte în medie, în fiecare zi, 10 sesizări sau sugestii prin intermediul Facebook, în timp ce timpul lor de rezolvare este în medie de două ore.
Gabriel Trăistaru, Resposible with Internal and External Media, Enel România, a afirmat că este recomandată stabilirea unei strategii de gestionare a reclamațiilor clienţilor pentru că acestea vor apărea inevitabil.
“Enel Sharing este o platformă integrată de social media care conține 4 conturi oficiale ale companiei Enel România pe 4 rețele diferite: Facebook, YouTube, Twitter şi Flickr. Înainte de integrarea, sau chiar asumarea unor conturi de Social Media, este recomandată stabilirea unei strategii de gestionare a reclamațiilor clienţilor pentru că acestea vor apărea inevitabil”, a declarat Gabriel Trăistaru, Resposible with Internal and External Media, Enel România.
De asemenea, Mirela Nemțanu, L’Oreal Romania, a declarat că este foarte important să cunoaștem consumatorul, care acum se situează în centrul marketing-ului modern.
„În zona cosmetic & beauty procentul celor care caută online înainte de a cumpăra este de 70%. Asta înseamnă că social media este un must”, a spus ea.