Stiri: IT&C

Investitii marketing online

Inteligenţa artificială în marketing: Cum se schimbă interacţiunea cu clienţii?

19.09.2018

Warning: DOMDocument::loadHTML(): htmlParseEntityRef: no name in Entity, line: 39 in /home/jurnalul/public_html/www/wp-content/themes/jurnalul/functions.php on line 2878

Conferința Marketing în Direct vorbeşte de “Inteligenţa Artificială în Marketing”. Evenimentul va avea loc pe data de 27 septembrie, în Bucureşti. „Azi ‚doer’. Mâine ‚thinker’”, Această este definiția noului marketer. Aşadar, care va fi diferența dintre roboţi și oameni?

Întebarea vine în contextul în care un studiu Gartner arată că în 2020, nu mai puţin de 85% dintre interacțiunile cu clienții nu vor mai fi gestionate de oameni.

Prin urmare, inteligența artificială și comunicarea digitală sunt cele care vor avea un rol esențial în acest sens.

Nu mai este o noutate că multe companii au ales să implementeze bot-uri de chat pentru a rezolva cerințe minime venite din partea clienților.

Inteligenţa artificială în marketing: „Roboţii” devin mai inteligenţi

În plus, „roboţii” devin mai inteligenţi. Tehnologiile care se află la baza „învăţării lor” cuprind machine learning, rețele neuronale de învățare profundă, sisteme bazate pe reguli, procesarea limbajului natural sau automatizarea proceselor.

Astfel, în prezent, s-a ajuns în situaţia în care „roboții” software pot emite facturi sau scrie mailuri. Ei pot deschide fişierele ataşate, completa formulare electronice sau introduce date şi scoate rapoarte. Mai exact, ei pot face astăzi o serie de sarcini pe care le făceai tu, până mai ieri.

Inteligenţa artificială în marketing: Ce spun speakerii conferinţei?

Mihai Vînătoru, Managing Partner & Head of SEO @ DWF este speaker la cea de-a 10-a ediţie a Conferinţei „Marketing în Direct”.

„Mă bucur că o conferință de digital marketing are curajul să abordeze o temă atât de actuală și de tehnică în același timp (inteligența artificială). La nivel SEO ne ‚confruntăm’ de ceva timp cu algoritmii Google de inteligență artificială, care fac mult mai dificilă activitatea de optimizare a site-urilor”, spune acesta.

Conform lui, aceste provocări aduc industria mai aproape inovație. Aceste este şi motivul pentru care Mihai Vînătoru consideră că este important să discutăm despre ele și să le înțelegem.

Andreea Moisa, Managing Director & Fondator Beans United, speaker la „Marketing în Direct”, spune că automatizarea în marketing a fost un prim pas către o comunicare personalizată.

„Pe măsură ce se dezvoltă capacitatea de a interpreta și a învăţa din datele colectate, marketerii vor putea să treacă de la presupuneri și ipoteze la campanii inteligente”, precizează ea.

Şi Horia Neagu, Owner & Digital Marketing Consultant la Napoleon.Digital şi invitat la cea de-a 10a ediţie a Conferinţei „Marketing în Direct”, spune că în prezent „maşinile inteligente” se găsesc printre noi. Aceşti „roboţi” se integrează tot mai mult în viața noastră, chiar fără ca noi să realizăm acest lucru.

În plus, conform lui, fiecare dintre noi este un „profesor” care le predă roboților „gândirea umană”.

„Putem doar să sperăm că ne vom dovedi profesori responsabili”, a completat Horia Neagu.

Invitaţii conferinţei Marketing în Direct:

  • Andreea Moisa (Managing Director & Fondator Beans United),
  • Cristian Ignat (Chief Canopyst Canopy),
  • Doina Vîlceanu (Business Development Manager Content Speed),
  • Dragoş Smeu (General Manager și Trainer Mavericks),
  • Horia Neagu (Owner & Digital Marketing Consultant Napoleon.Digital),
  • Ioana Frîncu (Chief Operations Officer Under Development Office),
    Iulian Ghişoiu (General Manager TargetWeb),
  • Oana Raluca Ghilea (Co-Owner Perceptum),
  • Patricia Bertea (Managing Partner & Co-fondator Brandweb și CozoApp),
  • Mihai Vînatoru (Managing Partner & Head of SEO Compania Digital Workforce).

Mai multe informaţii găsiţi pe marketingindirect.ro.

Citeşte şi Conferinţa Marketing în Direct vorbeşte despre Inteligenţa Artificială