Slide

Stiri: Retail

Produse de tip nutriție specială

Interesul românilor pentru produse de tip nutriție specială, în creștere

31.08.2024

Produse de tip nutriție specială. Supermarketul online Sezamo anunță creșterea interesului clienților pentru produse de tip nutriție specială, cu 1 din 5 coșuri conținând cel puțin un astfel de produs. Este vorba despre produse din nouă categorii: fără zahăr, fără gluten, fără lactoză, Keto, Paleo, Dukan, superalimente, alternative vegetale și proteic.

Produse fără zahăr, gluten sau fără lactoză

50% dintre cumpărătorii de produse din categoria nutriție specială aleg produse fără zahăr, 35% optează pentru produse fără gluten, iar 10% preferă produse fără lactoză. Restul de aproximativ 5% din clienți se orientează către alte subcategorii, cum ar fi produsele fără soia, fără ouă sau cu conținut redus de sare. Categoria Nutriție Specială” include peste 1600 de produse și se îmbogățește constant, în urma sugestiilor și nevoilor exprimate de către clienți, reflectând angajamentul Sezamo de a răspunde cât mai bine dorințelor lor.

Sezamo este primul supermarket online care oferă clienților săi o gamă atât de largă de produse pentru diete speciale, livrate alături de produse alimentare și nealimentare, în 2 – 3 ore de la plasarea comenzii sau la ora programată. Supermarketul își reafirmă astfel angajamentul de a oferi produse de calitate la prețuri accesibile, pentru a satisface cerințele unei game largi de consumatori care urmăresc un stil de viață sănătos și echilibrat.

Prețuri reduse

În plus, începând de săptămâna aceasta, vreme de trei luni, supermarketul online a decis reducerea prețului celor mai cumpărate produse din categoria „Nutriție specială”, aducându-le la același nivel cu produsele convenționale, pentru a face alimentația sănătoasă mai accesibilă pentru toți clienții. Sezamo face acest pas din dorința de a ușura povara celor cu nevoi speciale, astfel încât alimentația sănătoasă să nu fie un privilegiu, ci un drept accesibil tuturor.

„Ne dorim ca fiecare client să simtă că nu este singur în lupta sa pentru o viață mai sănătoasă și echilibrată, astfel că am lucrat alături de partenerii noștri pentru a putea reduce prețurile celor mai populare produse de acest tip din oferta noastră. Lucrăm constant și pentru a mări numărul de produse dedicate persoanelor cu intoleranțe, iar feedbackul din partea clienților nu este doar apreciat, ci și implementat”, a declarat Michael Kaiser, director comercial Sezamo.

Citește și Rata șomajului în iulie 2024: Datele anunțate de ANOFM