Investitii marketing online

Investiţii marketing online: Câţi bani alocă antreprenorii români?

21.01.2021

Investiţii marketing online. Peste 65% dintre antreprenorii români aleg să lucreze la brandul lor, investesc în activităţi de branding şi marketing online. Aceştia sunt dispuşi să aloce un buget între 5.000 şi 50.000 de euro, iar la nivel internaţional până la 200.000 de euro, conform cercetării realizată de 2web, companie care furnizează consultanţă de branding şi servicii digitale „user centered” pentru antreprenori şi companii.

În 2020, 50% dintre antreprenori au fost conştienţi de rolul de individualizare şi autenticitate pe care îl aduce brandingul unei companii şi de importanţa strategică (ADN-ul companiei) în cadrul obiectivelor de business.

Investiţii marketing online. Cele mai solicitate servicii

Majoritatea antreprenorilor a adoptat un nou look website-urilor, platformelor de e-commerce, identităţii vizuale care să îi diferenţieze de concurenţă şi să atragă noi categorii de clienţi.

Cele mai solicitate servicii în zona de branding de către antreprenori, pe parcursul anului 2020, au fost:

  • elaborarea strategiei
  • market research pentru stabilirea contextului în care funcţionează brandul
  • mesajele folosite de companie în comunicarea online
  • design grafic pentru crearea identităţii vizuale a brandului (logo, materiale online, prezenţe digitale: site, reviste, reţele sociale)
  • comunicare şi promovarea brandului pe pieţele externe

Obiective

Investiţii marketing online. Atunci când investesc în activităţi de branding şi marketing online, antreprenorii români vizează următoarele obiective în cadrul organizaţiei:

  • o mai bună vizibilitate şi diferenţiere a produselor
  • creşterea veniturilor şi notorietăţii brandului
  • definirea brandului
  • transmiterea cât mai clară a mesajului către audienţele ce împărtăşesc aceleaşi valori
  • îmbunătăţirea elementelor vizuale existente (logo, website, content design)
  • recunoaşterea şi diferenţierea pe piaţa internaţională
  • diminuarea efectelor economice ale pandemiei şi brandingul intern pentru coeziune în rândul echipei.

Citeşte şi Investiţii imobiliare: 914 milioane de euro în 2020

 

 

 

Citiți și despre: