Kaufland lansează jocul Bunorama

29.08.2018

Retailerul Kaufland a anunţat că lansează Bunorama, un nou joc pentru întreaga familie. Jocul Bunorama este format din colecții de piese pentru întreaga familie. Cu ajutorul acestor piese, clienții își pot construi orașul ideal.

Piesele pentru jocul Bunorama sunt distribuite în magazinele Kaufland din România.

„Bine ai venit în Bunorama, orașul deplin în care tu ești arhitect!”, a anunţat retalerul.

Cum funcţionează jocul Bunorama?

Jocul Bunorama cuprinde 180 de elemente. Cu ajutorul acestora, copiii şi părinţii pot construi case cu grădini la zgârie-nori, teatru, restaurantul Pop-up, precum şi magazinul Kaufland, care oferă produse proaspete.

Transportul alternativ, cu biciclete, scutere sau mașini electrice, este încurajat în Bunorama. După ce clienţii retailerul colectează toate piesele, acestea pot fi așezate în cutia de colecție.

Foarte utile sunt și hărțile Bunorama Est și Bunorama Vest. Aceste îi îndrumă pe cei mici să înceapă construirea orașului.

În plus, fiecare hartă vine însoțită de un joc, care îi va ajuta pe copii să învețe mai multe despre alimentația echilibrată sau reciclare.

Un pachet Bunorama la fiecare 50 de lei cheltuiţi în magazinele Kauflant

Începând de la finele lunii august, până pe 6 noiembrie, la fiecare 50 de lei cheltuiți în magazinele Kaufland, clienții primesc un pachet Bunorama. Acesta conține piese din orașul unde viața este bună, în care oamenii reciclează, se bucură de natură și sunt conștienți de impactul asupra mediului al acţiunilor umane.

,,Am gândit Bunorama ca un oraș deplin, în care toată lumea trăiește sănătos, respectă mediul înconjurător, se bucură de prieteni, de aer curat și de natură. Orașul construit cu ajutorul pieselor va aduna în jurul său întreaga familie, nu doar pe cei mici.” declară Alina Golopența, Director Marketing Kaufland România.

Premii pentru jocul Bunorama

Jocul Bunorama aduce și super premii. Clienţi Kaufland care intră pe bunorama.kaufland.ro şi încărcă cel puțin trei poze care arată progresul orașului, pot câștiga, prin tragere la sorți, unul dintre cele zece premii, care constau în redecorarea completă a camerei copilului.

Citeşte şi Kaufland renunţă la produsele de plastic. De când se aplică această măsură?

 

Citiți și despre:

  • Kaufland România lansează o nouă campanie de brandKaufland România lansează o nouă campanie de brand Începând cu această primăvară, Kaufland se reînnoiește cu un nou slogan, lansat la nivelul întregului grup, în toate cele șapte țări în care compania este prezentă. Intitulat "Și săptămâna-i bună", Kaufland […]
  • Începe cea mai amplă campanie națională de educație ecologicăÎncepe cea mai amplă campanie națională de educație ecologică Școlile din România pot câștiga o transformare completă în valoare de 15.000 de euro în urma înscrierii în cea mai amplă campanie națională de educație ecologică. Proiectul, organizat de Let`s Do It, Romania! […]
  • Kaufland aniversează 50 de ani în EuropaKaufland aniversează 50 de ani în Europa Kaufland a fost înființat în urma cu 50 de ani, în anul 1968, de la o mică afacere de familie cu 70 de angajați ajungând la ora actuală la o rețea internațională de succes. În prezent, compania deţine peste […]
  • Start pentru finanțarea de 1 milion de euro oferită de Kaufland ONG-urilorStart pentru finanțarea de 1 milion de euro oferită de Kaufland ONG-urilor Kaufland România anunță începerea înscrierilor pentru programul de finanțare care va oferi organizațiilor nonguvernamentale din România granturi nerambursabile în valoare totală de 1 milion de euro, pe […]
  • Kaufland România lansează Raftul RomânescKaufland România lansează Raftul Românesc Kaufland România a lansat Raftul Românesc – zona special amenajată în magazine, în care sunt expuse separat produsele din carne de porc românească pentru a încuraja clienții să opteze pentru produse autohtone […]