Stiri: Retail

JYSK redeschide magazinul din Militari

13.07.2015

Retailerul danez JYSK România a anunţat că va redeschide magazinul JYSK din Centrul Comercial “Militari Shopping”. În cadrul evenimentului, care va avea loc pe 16 iulie, clienții vor putea să admire noul spațiu al magazinului, amenajat modern după noul concept danez axat pe produsele de Sleeping.

„Inaugurat în anul 2010, JYSK Militari este primul magazin JYSK din București și cel de-al 14-lea magazin deschis de grupul danez în România. Este, de asemenea, singurul magazin din București care nu primise până acum noua imagine, în conformitate cu noile standarde de design ale companiei. Începând din 16 iulie, clienții care ne vor vizita în magazinul JYSK Militari vor găsi aici un nou concept de amenajare, axat pe zona de Sleeping. Spațiul este mai plăcut și mai primitor, iar produsele sunt mult mai bine puse în valoare. Îi așteptăm pe clienți la petrecerea de redeschidere, pentru a se bucura de oferte excelente și de o atmosferă caldă și prietenoasă!”, declară Iraida Paiuc, Marketing Manager JYSK România.

Unitatea își redeschide porțile în cadrul unui eveniment cu multe surprize. Astfel, pe lângă baloane și muzică antrenantă, clienții vor fi întâmpinați cu oferte de până la 70% și cu un mic dejun delicios.

În plus, primii 150 de cumpărători care achiziționează produse de peste 50 de lei vor primi cadou câte o pernă cu umplutură naturală.

“Suntem foarte mândri de noua imagine a magazinului, datorită căreia clienții vor avea o experiență mult mai plăcută în magazin. De exemplu, produsele de Sleeping – sortimentele de perne, saltele, plăpumi și lenjerii de pat care diferențiază compania noastră de concurență și care sunt cele mai variate de pe piață – sunt așezate chiar la intrare, astfel încât clienții le vor găsi mai ușor”, declară Anca Popescu, directorul magazinului JYSK Militari.

Potrivit noilor standarde din Danemarca, spațiul noului magazin este adaptat la un format mai potrivit și măsoară acum aproximativ 1100 metri pătraţi, interiorul este mai luminos și mai coerent, iar în toate zonele din magazin sunt prezente instrucțiuni care să îi ajute pe clienți că ia decizia potrivită și să le faciliteze cumpărăturile.