Constructii

Kadra

KADRA investește în permanență în Smart Mobility

01.12.2022

Pe lângă necesitatea implementării soluțiilor smart, compania își concentrează eforturile pe sectorul de proiecte comerciale și industriale. De peste 29 de ani, KADRA montează sisteme automate de acces, uși specializate pentru sectorul medical și sisteme de protecție la foc, astfel încât cadrele medicale și pacienții să se bucure de siguranță și confort. Compania și-a continuat dezvoltarea pe liniile de business tradiționale, cu un focus pe zona de soluții de control acces dedicată spitalelor, dar și-a concentrat eforturile și pe sectorul de smart mobility și pe cel de proiecte comerciale și industriale.

KADRA se află în continuare pe un trend ascendent, cu proiecte importante care vor contribui cu siguranță la creșterea business-ului și în perioada următoare. În prezent, compania evaluează cu interes proiectele de infrastructură din orașele mari și medii ale României, de la refacerea zonelor pietonale, pentru care poate oferi soluții de delimitare a accesului, până la zona de parcări smart, inclusiv parcări speciale pentru biciclete sau la soluții integrate de control al accesului pentru aeroporturi.

În prezent, compania evaluează cu interes proiectele de infrastructură din orașele mari și medii ale României

KADRA își concentrează eforturile și pe zona de smart mobility ca urmare a situației actuale (trafic infernal, orașe supra-aglomerate) și oportunităților de finanțare existente.

„KADRA a adus pentru prima dată în România un concept de parcare sigură și inteligentă pentru biciclete. Soluția BikeTower reprezintă un sistem în plan vertical, complet automatizat, destinat celor ce doresc să își depoziteze bicicleta într-un mediu sigur, uscat și curat. O astfel de facilitate instalată în marile aglomerații urbane poate avea drept rezultat creșterea numărului celor care folosesc bicicleta pentru a se deplasa în oraș, contribuind la decongestionarea traficului și la un stil de viață activ și sănătos pentru utilizatori”, ne-a declarat dna. Andreea Strugaru, Co-Fondator KADRA.

KADRA a instalat peste 5.000 de soluții de acces

În mare parte, în 2022 KADRA s-a implicat în proiecte în care a furnizat soluții integrate de automatizare și management al accesului pentru spații comerciale, industriale și pentru zone rezidențiale. În portofoliul companiei se înscriu în prezent peste 5.000 de soluții de acces instalate în proiecte diverse și 80 de intervenții în spitale de stat și private din toate regiunile țării. Câteva exemple concrete de proiecte încheiate anul acesta includ Iulius Town Timișoara, Hotel Radisson Blu Cluj-Napoca, Jurasica Adventure Park Neptun, Portul Comercial Constanța, Aeroportul Brașov, Hotel Bacolux, Spitalul Municipal Orșova.

În portofoliul KADRA se înscriu peste 5.000 de soluții de acces montate în proiecte diverse și 80 de intervenții în spitale de stat și private din toate regiunile țării

În actualul context al crizei energetice însă, toată lumea se gândește la modalități de a scădea factura la energie. KADRA răspunde acestor provocări, mai ales în cazul clădirilor de mari dimensiuni, oferind ca soluție ușile rotative. Acestea minimizează efectul de „coș de fum” care se produce la deschiderea unei uși, fapt care este dovedit de un studiu efectuat de Massachusetts Institute of Technology în anii 2000.

Eficiența energetică, mai ușor de obținut prin instalarea de soluții KADRA

Economia care se realizează prin instalarea ușilor rotative nu e deloc de neglijat: peste 75.000 kw/h, aproximativ 1,5% din totalul necesar pentru a încălzi sau a răci clădirea. Un alt avantaj este reprezentat de faptul că astfel se previne producerea unei cantități importante de dioxid de carbon – 14.6 tone de CO2 anual, în condițiile în care un autovehicul produce aproximativ 6 tone de emisii de CO2 în aceeași perioadă de timp. Așadar, ușile rotative sunt o soluție economică și sustenabilă în același timp.

KADRA poate oferi toate aceste facilități și servicii, pentru că este un one-stop-shop care pune la dispoziție toate soluțiile și sistemele automate de acces și este alături de clienți din faza de proiectare și implementare până la mentenanță și service.

Eficiența energetică, mai ușor de obținut prin instalarea de soluții KADRA

„Alegerea celei mai potrivite uși rotative este foarte importantă, atât pentru funcționalitate și design, cât și pentru evitarea cheltuielilor suplimentare. Noi, la KADRA, recomandăm să se țină cont de opinia unui consultant în sisteme automate de acces și aceasta încă din faza de proiect. Un specialist va ține cont atât de arhitectura clădirii, cât și de necesitățile beneficiarului, de fluxul estimat”, precizează Co-Fondatoarea KADRA.

Service-ul și mentenanța oferită clienților KADRA

KADRA asigură service și mentenanță pentru toate sistemele automate de acces, prin intermediul echipelor de la nivel național, care răspund chiar și solicitărilor venite în weekend-uri și perioada sărbătorilor. Sunt clienți cărora compania le-a câștigat loialitatea tocmai pentru că oferă service și mentenanță de top. De-a lungul timpului, compania a preluat în întreținere soluții de acces ale unor producători care sunt lideri la nivel european și cu care KADRA are contracte chiar mai vechi de 10 ani.

În momentul de față, cei mai mulți dintre clienți înțeleg cât de importante sunt serviciile de mentenanță și service, din proprie experiență. Cu ajutorul lor se prelungește funcționarea optimă a soluțiilor automate de acces și scad costurile de întreținere. Mentenanța de rutină este mult mai ieftină decât repararea sau mai ales înlocuirea unor uși automate întreținute necorespunzător.

KADRA asigură service și mentenanță pentru toate sistemele automate de acces, prin intermediul echipelor de la nivel național

„KADRA oferă clienților posibilitatea de a alege planuri de service în funcție de buget, de recomandările producătorului și de gradul de uzură al echipamentelor, punând la dispoziție opțiuni avantajoase de planuri de service și oferind rapoarte periodice de evaluare a funcționalității soluțiilor instalate. Echipele mobile de tehnicieni ajung la urgențe oricând este nevoie de ei și pe stoc se regăsesc în permanență piese de schimb. Prin urmare, serviciile noastre de mentenanță și service scapă clienții de grija întreținerii echipamentelor și îi ajută să le prelungească durata de viață”, explică dna. Strugaru.

Importanța Smart City în dezvoltarea orașelor

Pentru KADRA, Smart City reprezintă deja o direcție importantă de dezvoltare a orașelor europene, inclusiv a celor din România, unde se constată o creștere a numărului acestor proiecte. În cadrul companiei există o divizie de Smart Mobility în care se investește în permanență. În plus, se acordă o atenție deosebită studierii noilor proiecte raliate conceptului de mobilitate sustenabilă și de oraș verde.

În orașele de astăzi, soluțiile de smart mobility constituie o necesitate absolută. Nu sunt un lux, ci imperative, care aduc beneficii majore comunității și mediului. În portofoliul KADRA sunt disponibile diverse soluţii care pot fi integrate în sisteme de tipul Smart Mobility: parcări inteligente pentru biciclete – Bike Tower, parcometre stradale, stații de încărcare electrice, stații de plată automată a parcării, sisteme informatice de recunoaștere a numerelor de mașini pentru parcările cu barieră, de ticketing avansate sau de monitorizare a locurilor libere în parcări.

În orașele de astăzi, soluțiile de smart mobility constituie o necesitate absolută

Impactul soluțiilor de smart mobility asupra traficului rutier este o temă căreia i s-au dedicat numeroase studii la nivel internațional, care au evidențiat aspecte precum reducerea traficului cu 30% și, implicit, a poluării, economie de timp și bani pentru șoferi, creșterea stării de bine și a confortului, promovarea unui stil de viață sănătos (dacă ne referim la Bike Tower). În condițiile necesității scăderii amprentei de carbon a orașelor, identificarea soluțiilor care să sprijine mobilitatea urbană sustenabilă trebuie trecută în topul listei de priorități a edililor, pentru că este clar, orașele viitorului vor fi verzi.

„Suntem printre primele companii care au introdus aceste soluții în România, iar pe unele segmente, de exemplu, la gestionarea automată a parcărilor, deținem recordul la numărul de sisteme implementate”, continuă dna. Andreea Strugaru.

Compania contribuie la protejarea mediului prin soluțiile oferite

În ceea ce privește grija față de mediu, soluțiile oferite (uși automate, automatizările pentru ferestre), contribuie la eficiența energetică a clădirilor ajutându-le să obțină puncte pentru certificarea drept „clădiri verzi”. În plus, este demonstrat de studii faptul că, prin automatizarea căilor de acces, aceste zone de trecere considerate de regulă energofage, pot de fapt controla schimbul dintre mediul interior și cel exterior, optimizând consumul de energie.

KADRA se preocupă, de asemenea, de comunitate, susținând asociația Magic și pe inimosul Vlad Pop care depășește mereu limitele pentru a-i ajuta pe copiii care au cel mai mult nevoie să aibă acces la educație, precum și asociația Inima Copiilor, care ajută copiii născuți cu probleme grave de sănătate.

Accentul pe responsabilitate, respect și pasiune pentru inovație

„La KADRA se simte ca acasă oricine împărtășește aceleași valori ca și noi: responsabilitate, conștientizarea impactului pe care-l are orice acțiune asupra colegilor, clienților, companiei și mediului, respect și pasiune pentru inovație. Aceste valori sunt coloana vertebrală a ceea ce înseamnă KADRA în cei aproape 30 de ani de când este pe piață”, menționează co-Fondatorul companiei.

Angajații, motorul dezvoltării societății, beneficiază de un mediu de lucru modern, cu accent pe inovație, pe creativitate și nu pe numărul de ore pontate. Compania deține un sediu ultramodern la Cluj, într-o zonă considerată un fel de Silicon Valley al României. În plus, angajații proactivi pot avansa foarte repede în carieră. Spre exemplu, CEO-ul companiei, Octavian Fanea, a început ca vânzător de soluții de acces, iar în 2017 a ajuns în top management.

Un avans de 20% față de realizările anului trecut

Prin accentul pus pe inovație, dar și prin profesionalismul dovedit, KADRA și-a extins portofoliul, aspect care s-a regăsit și în cifra de afaceri. În 2021, KADRA a raportat o cifră de afaceri cu 20% mai mare comparativ cu anul anterior și a intrat în 2022 cu proiecte contractate cu o valoare mai mare cu 40% comparativ cu anii anteriori.

„În ciuda contextului economic și geopolitic provocator, anul acesta am avut ca target obținerea unui avans de 20% față de realizările de anul trecut. Rezultatele de la finalul primului semestru ne ajută să fim optimiști că ne vom atinge obiectivul și chiar îl vom depăși. În primul semestru din 2022 am avut o cifră de afaceri cu 25% mai mare decât perioada similară din 2021 și avem toate motivele să credem că trendul ascendent se va menține până la finalul anului”, a declarat, în încheiere, dna. Andreea Strugaru, Co-Fondator KADRA.

Citește și https://jurnaluldeafaceri.ro/kadra-sisteme-inteligente-de-acces/