Kaspersky a lansat o gamă de produse pentru programe de training

25.05.2016

Kaspersky Lab a lansat o gamă de produse pentru programe de training pe computer, în scopul creșterii awareness-ului în domeniul securității cibernetice. Acestea își propun să creeze culturi organizaționale care promovează un spațiu cibernetic sigur și să transmită către angajați informațiile esențiale pentru a recunoaște și evita amenințările cibernetice.

Produsele de training pentru creșterea gradului de awareness în domeniul securității se adresează tuturor angajaților, indiferent de poziția ocupată, de la personalul de execuție, până la managementul de vârf.

Studiile arată că training-urile interactive pe computer, conduc la o probabilitate de 93% de a folosi acele cunoștințe în munca de zi cu zi și la scăderea numărului de incidente de securitate cu până la 90%.

Erorile umane se află la baza majorității incidentelor de securitate cibernetică, inclusiv în cazul celor mai grave amenințări, cum sunt atacurile cu țintă predefinită și programele malware de tip ransomware. În medie, companiile mari plătesc 551.000 de dolari pentru a-și reveni în urma unei breșe de securitate, în timp ce companiile mici și mijlocii cheltuiesc 38.000 de dolari. Amenințările care au legătură cu personalul, cum este cazul tentativelor de phishing, se află în Top 10 cele mai grave incidente de securitate cibernetică, în materie de pierderi financiare.

În companiile în care training-urile de awareness în domeniul securității sunt gândite și implementate corespunzător, personalul IT este degrevat de o parte din sarcini, datele companiei sunt mai bine protejate și se reduc pierderile cauzate de incidente de securitate.

“Awareness-ul în domeniul securității este o parte importantă din strategia unei companii, cu toate acestea, 80% dintre șefii departamentelor de IT nu sunt mulțumiți de situația actuală. Scenariul cel mai rău, pe care vrem să-l evităm, este ca aceste training-uri de securitate IT să fie percepute ca un training de protecția muncii sau PSI: ceva evident, plictisitor, o corvoadă văzută cu dezinteres și lipsă de motivație”, spune Slava Borilin, Security Awareness Program Manager, Kaspersky Lab.

 

 

Citiți și despre: