Supermarketuri Kaufland Bucuresti

Kaufland a lansat o nouă marcă proprie

10.05.2018

Kaufland a lansat o nouă gamă de produse de îngrijire personală, marcă proprie, care promovează unicitatea și frumusețea trăsăturilor umane. Linia de produse se numește bevola, include peste 80 de produse și acoperă nevoile de îngrijire ale întregii familii.

Create pentru ritualurile de îngrijire a tenului, părului și a corpului, și până la igiena dentară, produsele bevola sunt de o calitate superioară, la prețuri accesibile și sunt disponibile la vânzare exclusiv în magazinele Kaufland din toată țara.

Noua gamă de produse susține frumusețea, în toate formele ei, și faptul că aceasta este conferită de unicitate, nu de perfecțiune.

Cu mesajul „Iubește-te. Îngrijește-te”, campania de lansare bevola are ca scop evidențierea puterii conferite de individualitatea și particularitatea trăsăturilor umane, fie că vorbim despre pistrui, strungăreață sau alunițe.

„bevola este mai mult decât o linie de produse; este un manifest al frumuseții naturale, al diversității, al îngrijirii până în cele mai mici detalii. Ne dorim ca toți clienții noștri să beneficieze de produse de o calitate superioară, la un preț corect și să celebreze alături de noi trăsăturile care le conferă unicitate. Cu bevola, oamenii își scriu propriile povești, ei hotărăsc cine sunt și în ce constă șarmul lor”, a declarat Valer Hancaș, Director Comunicare și Corporate Affairs Kaufland România.

Toate produsele bevola sunt testate dermatologic, în institute independente, pentru o compatibilitate excelentă cu pielea și siguranță deplină.

 

 

 

Citiți și despre: