Kaufland imbracaminte

Kaufland îmbrăcăminte: A fost lansată colecția de primăvară-vară 2019

15.04.2019

Kaufland îmbrăcăminte. Designerul Cătălin Botezatu a lansat colecția Primăvară-Vară 2019 disponibilă exclusiv în magazinele Kaufland România. Astfel, pentru al treilea an la rând, retailerul lansează în parteneriat cu designerul român Cătălin Botezatu colecția Primăvară-Vară 2019, în linia de piese vestimentare Smart Fashion Line by Cătălin Botezatu.

Produsele sunt disponibile în rețeaua de magazine Kaufland din întreaga țară. În plus, acestea vor beneficia de prezentare specială la raft.

Kaufland îmbrăcăminte. Ce produse include colecția de primăvară – vară 2019?

Cătălin Botezatu propune o serie nouă de piese vestimentare dedicate sezonului cald. Este vorba de articole inspirate din momentele esențiale pentru această perioadă din an.

Colecția nouă este adresată atât femeilor, cât și bărbaților. Aceasta va avea culori vii, imprimeuri florale sau animal print, în ton cu cele două anotimpuri, primăvară – vară.

Kaufland îmbrăcăminte. Colecția de primăvară

Colecția de primăvară va include atât piese pentru zilele mai reci, precum pulovere călduroase, dar și tricouri în diverse modele.

Kaufland îmbrăcăminte. Colecția de vară

Colecția de vară propune articole lejere pentru plajă. Aici sunt incluse rochițe sau costume de baie pentru zilele însorite. Pentru ca vacanța să fie una reușită, bărbații au și ei de ales dintr-o gamă variată de short-uri.

Kaufland îmbrăcăminte. De când se va regăsi noua colecție în magazinele din întreaga țară?

Articolele vor fi disponibile în magazinele Kaufland România din întreaga țară începând cu data de 17.04.2019. Totodată, articolele din colecția de vară vor fi disponibile începând cu luna mai.

„Este al treilea an consecutiv al parteneriatului cu designerul român Cătălin Botezatu și ne bucurăm că împreună reușim să venim de fiecare dată în întâmpinarea clienților cu produse speciale, în ton cu ultimele tendințe, accesibile ca preț, care să ofere varietate în privința stilului”, a declarat Valer Hancaș, Director Comunicare & Corporate Affairs, Kaufland România.

Citește și LEROY MERLIN, evenimente speciale de Paște 2019: Ce surprize a pregătit companie pentru clienții săi?

 

 

 

Citiți și despre:

  • Kaufland a lansat campania “Noul Tu trăiește fresh”Kaufland a lansat campania “Noul Tu trăiește fresh” În acest an, Kaufland România a lansat o inițiativă prin care își inspiră clienții să îmbrățișeze provocarea unui nou stil de viață. Campania “Noul Tu trăiește fresh” este o invitație pentru fiecare român să […]
  • Ce salariu are un casier la Kaufland România?Ce salariu are un casier la Kaufland România? Kaufland România a luat decizia de a creşte salariul minim pentru angajaţii comerciali din magazinele reţelei, ajungând astfel la suma de 2.000 lei brut, incluzând tichete de masă. Totodată, în funcție de […]
  • Câți bani cheltuiesc românii în hypermarketuri?Câți bani cheltuiesc românii în hypermarketuri? Doi din trei români preferă să realizeze cumpărăturile necesare gospodăriei împreună cu cineva, în timp ce unul din trei români alege să meargă singur, conform studiului CAWI-Bus realizat de Exact Cercetare […]
  • Kaufland a primit certificarea energetică de sustenabilitateKaufland a primit certificarea energetică de sustenabilitate Kaufland România a obținut certificarea energetică ISO 50001 pentru întreaga rețea de magazine, depozite logistice și sedii administrative. Această certificare atestă respectarea celor mai înalte standarde […]
  • Care sunt efectele reducerii TVA-ului la alimente de la 1 iunie?Care sunt efectele reducerii TVA-ului la alimente de la 1 iunie? Consumatorii, autoritățile, dar și retailerii primesc cu brațele deschise noile reglementări. Începând cu 1 iunie, TVA-ul la alimente, băuturi care nu sunt alcoolice, produse alimentare pentru animale și […]