Începând cu această primăvară, Kaufland se reînnoiește cu un nou slogan, lansat la nivelul întregului grup, în toate cele șapte țări în care compania este prezentă. Intitulat „Și săptămâna-i bună”, Kaufland vine cu o promisiune că va fi acolo pentru clienții săi, să transforme fiecare zi din săptămână într-una bună. Cu mici provocări cotidiene, griji, planuri, dorințe sau bucurii, indiferent ce aduce săptămâna, retaileril te ajută să ții pasul cu ea și să fii pregătit, ca să poți savura fiecare zi așa cum îți dorești.
Noul slogan vine să sublinieze misiunea Kaufland: aceea de a face viața clienților săi mai bună, prin tot ceea ce le oferă, fie că vorbim de produse de calitate, varietate și prețuri reduse, fie că vorbim de amabilitate și servicii pentru clienți – sau de investițiile pentru a asigura o experiență de cumpărături mai fresh, mai simplă și mai rapidă.
Kaufland România introduce noul slogan prin lansarea campaniei de brand „Orice s-ar întâmpla, ești pregătit”.
Sloganul „Și săptămâna-i bună” înseamnă și recunoașterea rolului esențial pe care compania îl are în viața clienților săi și subliniază importanța pe care o acordă scopului de a îmbunătăți viețile oamenilor, lucrând zi de zi la noi mijloace de a fi alături de ei și de a le face ziua mai ușoară. De exemplu, asigurând un traseu de cumpărături mai simplu și mai rapid, oamenii vor câștiga mai mult timp pentru ei. Prin varietate la raft, ei vor găsi mereu tot ce au nevoie, în același loc, fie că pregătesc o cină în doi sau un picnic pentru întreaga familie, iar prețurile reduse îi asigură că pot face economii la cumpărături.
„Promisiunea noului Kaufland este o preocupare permanentă că vei găsi totul pentru ca fiecare zi a săptămânii să devină mai bună, astfel încât să fii pregătit să treci mai ușor peste micile griji de zi cu zi. Iar în final, săptămână bună după săptămână bună înseamnă o viață bună. Viziunea noastră de a atinge acest scop este de a fi alături de clienți cu soluții mereu la îndemână pentru un spectru tot mai larg de nevoi, tot mai variate și complexe. Vorbim inclusiv de nevoi noi, de exemplu cum este cea de a avea un comportament eco – pentru care asigurăm facilități precum automate de reciclare a ambalajelor – sau de nevoia de a ne bucura de mai multe spații verzi – pentru care am construit proiectul Grădinescu. În esență, sloganul care ne va însoți comunicarea de acum reamintește prioritatea noastră de a pune mulțumirea clientului în centrul a tot ceea ce facem”, declară Valer Hancaș, Director Comunicare și Corporate Affairs Kaufland România.
Schimbarea sloganului este o etapă ce face parte din procesul de reînnoire demarat anul trecut, prin care compania a devenit Noul Kaufland și a îmbrățișat o nouă identitate vizuală, noi layout-uri în magazine și a dat startul unui amplu proces de modernizare a magazinelor, inaugurând concepte unice în piață, precum Open Mall sau amplasarea grădinilor urbane comunitare pe acoperișurile și în parcările magazinelor.