KFC deschide al șaselea restaurant de tip Drive Thru din România, amplasat în parcul comercial Militari Shopping Center Militari Shopping Center. Astfel, compania continuă seria deschiderilor de unități Drive Thru, noul restaurant având o suprafață de 370 metri pătraţi, iar împreună cu parcarea ocupă peste 2.000 metri pătraţi.
Noua unitate beneficiază şi de spațiu de joacă interactiv pentru copii și 125 de locuri, atât în interior, cât și pe terasa exterioară.
Noul restaurant Drive Thru reprezintă o investiție de 700.000 euro și creează peste 55 de noi locuri de muncă.
„Continuăm să investim în dezvoltarea de restaurante de tip Drive Thru, inaugurarea noii locaţii din Militari Shopping Center fiind o reconfirmare a succesului pe care acest model îl reprezintă pe piața din România. Pentru clienții noștri aflați mereu în mișcare, restaurantele Drive Thru sunt soluția ideală, oferindu-le produse de pui delicioase, de calitate, proaspăt pregătite în restaurant, într-un timp mediu de servire de aproximativ 60 de secunde”, a declarat Monica Eftimie, Chief Marketing Officer KFC.
La nivel mondial, KFC deţine 15.000 de restaurante care deservesc zilnic peste 12 milioane de clienţi din 109 ţări.
În România, lanţul de restaurante este operat în sistem de franciză şi numără 52 de unităţi atât în Bucureşti, cât şi în alte oraşe din ţară, precum Timişoara, Cluj-Napoca, Suceava, Oradea, Piteşti sau Braşov.
În plus, KFC România operează şi un restaurant la Chişinău, Republica Moldova.