KFC România extinde programul Harvest la nivel național

24.06.2019

Programul Harvest este implementat în țări precum SUA, Puerto Rico, Marea Britanie, dar și în Canada, Spania, Italia și Africa de Sud. În prezent, acest program este implementat și în Europa de Est. În acest fel, se donează în fiecare an o cantitate de aproximativ 1.600 de tone de alimente către organizațiile nonguvernamentale. KFC România s-a alăturat acestei inițiative începând cu anul 2017. Scopul este acela de a susține comunitatea locală, reducând în același timp risipa alimentară.

„Dincolo de obiectivele de business ale companiei, ne dorim să acționăm ca un cetățean responsabil față de consumatorii noștri și față de comunitățile în care operăm. De aceea, am lansat numeroase programe de responsabilitate socială ce au un impact pozitiv în societate. Mai mult decât atât, cu un portofoliu de branduri din industria de food, trebuie să avem în vedere oportunitățile de a ne implica în arii conexe, precum deficitul de alimente în mediile defavorizate și risipa alimentară, probleme din ce în ce mai prezente pe agenda publică. Programul Harvest răspunde la aceste două nevoi și susține cu produse KFC organizații non-guvernamentale.  Am inițiat programul în 2017 printr-o colaborare cu două organizații locale, iar rezultatele obținute ne-au încurajat să ne extidem la nivel național. Cu siguranță, planurile noastre nu se opresc aici și vom identifica în continuare potențiali parteneri în zonele în care KFC România operează”, a declarat Claudia Porojan, Senior PR & CSR Manager, Sphera Franchise Group.

Fundația „Bucuria Darului” din Brașov

Recent, KFC România a inclus un nou partener în acest program. Este vorba de Fundația Bucuria Darului din Brașov. În acest program sunt incluse alte două organizații nonguvernamentale din București. În anul 2017, România s-a alăturăt acestui program. Donațiile efectuate în decursul unui an au depășit 1.000 de kg de produse de pui, direcționate către Asociația Caritas București și Organizația Umanitară Concordia.

„În cei 5 ani de zile ne-au cerut ajutorul oameni aflați la limita supraviețuirii, care ne-au povestit cum pofteau de multe ori la resturile lăsate pe mese, fiind împiedicați de rușine. De aceea, unul dintre pilonii misiunii noastre a devenit acela de a le reda demnitatea celor în nevoie. De a crea o punte de legătură între cei care au mai mult decât necesar și cei pentru care foamea este o realitate. Am început prin construirea unui loc în care masa să nu mai fie o sursă a rușinii și am căutat parteneri care să ni se alăture. KFC România, prin intermediul programului Harvest, și implicit prin produsele donate, demonstreză că este posibil ca cei vulnerabili să se bucure de o masă consistentă prin evitarea risipei alimentare, în același timp în care demnitatea lor rămâne respectată. Un gest care schimbă vieți. De ce? Pentru că abia când nevoia de hrană este asigurată, atenția familiilor vulnerabile se poate îndrepta către educație – oportunitatea pe care ei o pot folosi pentru un viitor mai bun. Pași mici pentru normalitate, pași mari pentru viețile lor. Împreună înmulțim bucuria!”, a spus Florica Bercaru, Director Executiv, Fundaţia Bucuria Darului.

Cel de-al treilea partener al KFC România în Programul Harvest

În 2019, Fundația Bucuria Darului din Brașov devine cel de-al treilea partener în cadrul proiectului. Astfel, circa 450 de persoane beneficiază de o masă caldă sau de pachete cu alimente la Cantina „Mulțumesc” din oraș. În acest program participă KFC Piața Sfatului și KFC Mall Coresi din Brașov.

 

Citește și Synevo lansează VERACITY și VERAgene, teste genetice prenatale non-invazive de ultimă generație

 

 

Citiți și despre:

O părere la “KFC România extinde programul Harvest la nivel național

  1. Pingback: Cele mai puțin aglomerate plaje atractive din Europa | Jurnalul de Afaceri

Comentariile nu sunt permise.