Retail

Kredianis

KREDIANIS, produse variate la prețul corect

01.07.2022

Compania se diferențiază de competiție prin diversitatea mare a produselor, care aduce cu sine economii de timp și bani pentru clienți. KREDIANIS a fost înființată în anul 2011, inițial având un punct de lucru depozit en-gros în chirie în Bârlad și un magazin  en-detail proprietate în comuna Zorleni. Întrucât spațiul existent de depozitare s-a dovedit rapid insuficient, dar și din dorința de a accesa discount-uri de volum de la furnizori, managementul companiei a luat hotărârea de a închiria un spațiu de 200 de metri pătrați în comuna Zorleni, localitatea Simila. Ulterior, a fost închiriată o altă hală de 1.300 metri pătrați tot în comuna Zorleni, care a fost, la scurt timp, achiziționată împreună cu terenul de 6.000 de metri pătrați.

În anul 2013 a fost deschis cel de-al doilea punct de lucru depozit en-gros în Bârlad. Cele 2 puncte de lucru ale companiei au funcționat foarte bine până în momentul în care, tot în anul 2013, mai multe firme concurente au început să presteze și serviciul de distribuție. Pentru a nu afecta cifra de afaceri obținută și poziția în piață a companiei, s-a impus necesitatea livrării mărfurilor direct la magazinele clienților.

KREDIANIS deținea în 2013 două puncte de lucru depozite en-gros în Bârlad, punând totodată bazele activității de distribuție a companiei, pentru a răspunde provocărilor din piață și a rămâne competitivă

„Pentru început, luam comenzile telefonic, după care, după un an de zile aveam 3 agenți de vânzări. Acesta este unul dintre momentele care au marcat această evoluție. Timp de cinci ani, între 2015 și 2020, am dezvoltat la cele mai înalte cote distribuția, investind mereu în spații de depozitare și în parcul auto. În anul 2020, am ajuns la un număr de 3.500 de metri pătrați de spații de depozitare și la 30 de autoturisme și autoutilitare, cu un număr de 105 angajați”, ne-a declarat dl. Eduard Sîrbu, Administrator KREDIANIS.

Un tip de comerț modern

Al doilea moment marcant pentru KREDIANIS a fost reprezentat de deschiderea supermarketului tip cash&carry din Bârlad, care a avut un impact major asupra cifrei de afaceri, dar și asupra imaginii din piață. Acest supermarket a deschis noi orizonturi pentru societate, permițând practicarea unui tip de comerț modern, actual și de viitor.  „După doi ani de la deschiderea acestuia, putem spune că acest supermarket a fost ca o campanie publicitară, ajutându-ne să activăm mult mai mulți clienți și din rândul persoanelor fizice, el fiind conceput inițial pentru persoane juridice. De asemenea, prin acesta am atras și foarte mulți furnizori de primă mână și am reușit să accesăm discounturi importante, iar prețurile noastre de vânzare au fost și rămân în continuare foarte competitive”, precizează administratorul companiei.

Deschiderea supermarketului tip cash&carry din Bârlad a avut un impact major asupra cifrei de afaceri, dar și asupra imaginii din piață

Aspectul care diferențiază cel mai mult KREDIANIS de competitorii din piață este însă diversitatea foarte mare a produselor, ceea ce înseamnă, în final, importante economii de timp pentru clienți, în condițiile în care timpul devine o resursă din ce în ce mai valoroasă pentru fiecare dintre noi. De asemenea, prețurile practicate reprezintă un alt avantaj important care diferențiază compania față de principalii săi competitori din piață.

Portofoliul de produse

Oferta de produse pusă la dispoziția clienților este una foarte diversificată, care include de la produse textile, produse de bucătărie, cosmetice, lumânări sau detergenți, până la băuturi și produse alimentare. În prezent, KREDIANIS este partenerul care acoperă cea mai mare gamă de produse din județ, dar care oferă și o acoperire extinsă pe toată raza județului Vaslui și în zone din județele învecinate (Bacău, Galați, Vrancea, Iași).

În acest moment, tendința consumatorului român este de a-și limita coșul de cumpărături din cauza inflației apărute în contextul războiului din Ucraina, însă KREDIANIS a reușit să se adapteze și la aceste cerințe, având în vedere faptul că spațiul din dotare permite oferirea unui portofoliu extrem de variat și bogat, care include atât produse premium, cât și produse low-cost.Farmavet

Totodată, atenția consumatorului se îndreaptă spre centrele comerciale, acolo de unde își poate face toate cumpărăturile și, în același timp beneficiază de timp de relaxare. De asemenea, se remarcă o tendință accentuată a cumpărăturilor online, acesta fiind motivul pentru care crearea unei platforme shop-online reprezintă un obiectiv al companiei pe termen mediu.

KREDIANIS a reușit să se adapteze la cerințele consumatorilor afectați de inflație, întrucât spațiul din dotare permite oferirea unui portofoliu extrem de variat și bogat, care include atât produse premium, cât și produse low-cost

Investiții recente

Referindu-ne la investițiile KREDIANIS, trebuie să menționăm faptul că cea mai recentă unitate inaugurată este noua zonă de birouri cu suprafața de 200 mp, care se află la punctul de lucru Zorleni. Cel mai recent proiect de investiții este reprezentat de achiziționarea unui teren de 5.500 de metri pătrați ce include și o hală de 1.600 de metri pătrați, aflat în imediata vecinătate a supermarketului actual. Această investiție oferă companiei noi oportunități de dezvoltare, tot în acest domeniu.

În afară de investiții, compania acordă o importanță deosebită adoptării tehnologiilor digitale. Recent, compania s-a implicat în programul „Bârladul, Smart City”, KREDIANIS privind cu mare deschidere acest program, licitând pentru 4 bănci inteligente. „Considerăm această inițiativă benefică atât pentru firma noastră, cât și pentru orașul Bârlad. Dorim să facem și noi parte din dezvoltarea orașului nostru, iar intenția KREDIANIS este de a participa și pe viitor la proiecte asemănătoare”, afirmă dl. Eduard Sîrbu.

În ceea ce privește tehnologiile digitale, KREDIANIS lucrează în prezent pentru a implementa în procedurile de lucru echipamente informatice care să permită eficientizarea fluxului de activități. Această eficientizare va impacta într-un mod favorabil activitatea celor 105 angajați, dar și pe cea a viitorilor candidați la o eventuală poziție în cadrul companiei. Pentru KREDIANIS, candidatul ideal trebuie să aibă o formare profesională corespunzătoare, să fie capabil să lucreze în echipă, să fie onest, cu dorința de a evolua permanent și să acorde o atenție deosebită și intereselor companiei.

Compania acordă o importanță deosebită adoptării tehnologiilor digitale, lucru dovedit  de implicarea în programul „Bârladul, Smart City”

„Legat de evoluția financiară, trebuie să menționăm faptul că, în anul 2021, KREDIANIS a avut o creștere de aproximativ 27%, ajungând la cifra de afaceri de aproximativ 87de milioane de lei, cu un profit puțin peste dublul din anul precedent. Pentru anul 2022, ne așteptăm la o creștere de aproximativ 15%, rămânând, în continuare, aproape de clienții noștri, cărora le oferim produsele de care au nevoie, la prețul corect”, a declarat, în încheiere, Dl. Eduard Sîrbu, Administrator KREDIANIS.

Citește și https://jurnaluldeafaceri.ro/gradimex-25-de-ani-pe-piata-romaneasca-de-distributie/