Lantul de cafenele 5 to go

Lanțul de cafenele 5 to go, nominalizat în cadrul competiției The European Coffee Awards

07.08.2019

Lanțul de cafenele 5 to go. Brandul 5 to go a fost nominalizat în cadrul The European Coffee Awards. Astfel, în premieră, un brand 100% românesc din acest domeniu poate fi premiat la nivel internațional.

Lanțul de cafenele 5 to go. Categoria Best Coffee Chain din Europa Centrală și de Est

5 to go este nominalizat la categoria Best Coffee Chain din Europa Centrală și de Est (Bulgaria, Cehia, Ungaria, Polonia, România, Rusia), alături de alte 18 lanțuri de cafenele din aceste state.

Nominalizările sunt făcute de peste 100 de experți ai industriei de profil, răspunzând criteriilor organizatorilor, precum puterea mărcii, performanța de business, inovația, calitatea produselor și serviciilor, designul și atmosfera sau dedicarea în dezvoltarea industriei.

Următoarea etapă este una de vot deschis, în care experți din domeniu și susținători sunt invitați să aleagă din lista de nominalizări mărcile către care își îndreaptă votul.

Lanțul de cafenele 5 to go. Ce spune fondatorul companiei?

„Faptul că 5 to go este în atenția experților industriei cafelei din Europa este o onoare pentru noi. Nominalizarea unui brand 100% românesc într-o competiție de profil de asemenea anvergură este un vot de încredere în primul rând pentru antreprenorii români, că pot dezvolta branduri și afaceri care să concureze cu cele europene. Sper să primim și mai departe susținerea celor care cred în noi, pe care îi invităm să ne voteze aici: http://www.allegra-insight.co.uk/s/thank-you/Awards2019/”, a declarat Radu Savopol, co-fondator 5 to go.

Lanțul de cafenele 5 to go. 120 de locații

5 to go a fost înființat în 2015. În prezent depășește 120 de locații. Acesta este cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România.

Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate.

Lanțul de cafenele 5 to go. ”Smile, there’s coffee!”

Având sloganul „Smile, there’s coffee!”, 5 to go oferă consumatorilor un spațiu cald și prietenos, unde cafeaua este actorul principal. Cafeaua folosită este una cu o aromă intensă, corpolentă, cremoasă, ce se constituie într-un blend unic, creat special pentru lanțul de cafenele 5 to go. Pentru că cifra 5 reprezintă elementul de structură a brandului, echipa 5 to go oferă clienților 5 motive principale să revină în una dintre cafenelele din grup: gustul, profesionalismul, rapiditatea, diversitatea și stilul de viață.

Evenimentul The European Coffee Awards se află la cea de-a 12-a ediție. Acesta va desemna câștigătorii pe 12 noiembrie 2019, în cadrul unui eveniment de gală.

Organizatorul competiției este Allegra Insights, una dintre cele mai mari agenții de cercetare din UK.

Citește și Ce afaceri estimează Horváth & Partners pentru 2019?

 

 

 

 

Citiți și despre: