Lanţul de cafenele 5 to go a anunţat că susţine producătorii locali. Astfel, campania „Fabricat în România”, lansată de 5 to go în urmă cu o săptămână, a strâns, până în prezent, peste 100 de înscrieri ale unor produse românești care se pot asocia cu cafeaua, pentru a fi listate în lanțul de cafenele.
Procesul de selecție este în derulare.
Lanţul de cafenele 5 to go. Cascara Lemonade
Un prim produs a fost deja ales și a devenit parte din meniul 5 to go. Este vorba de Cascara Lemonade, o limonadă acidulată. Aceasta este o băutură artizanală fără conservanți și fără arome adăugate, marca Kofi Ti.
Kofi ti este primul atelier de cold brew din România.
Lanţul de cafenele 5 to go. Ce spune conducerea companiei?
„A venit un val uriaș de cereri în ultimele zile și ne bucurăm foarte mult că brandurile românești vor să se asocieze cu noi, că au încredere în puterea comunității 5 to go. Campania a venit din dorința de a contribui la susținerea antreprenorilor români, pentru a oferi celor care trec pragul cafenelelor noastre o gamă variată de produse românești premium, de cea mai bună calitate. Credem în puterea de a da re-start industriei, împreună. Vom continua procesul de selecție, vor urma și alte produse „fabricate în România” pe care le veți regăsi cât de curând în cafenelele noastre. Pe cele pe care nu le putem lista în locații, le vom include ulterior într-o broșură ce va fi distribuită gratuit în rețeaua noastră, pentru a ajuta la promovarea lor”, a declarat Lucian Bădilă, co-fondator 5 to go.
Lanţul de cafenele 5 to go. 10.000 de clienţi pe zi
În urma deciziei de a redeschide mare parte dintre locații, compania a ajuns la o medie de 10. 000 de clienți pe zi. De asemenea, compania a atins aproximativ 45% din nivelul de venituri înregistrat înainte de pandemie.
O comunitate puternică
„Ne-am dorit să reintrăm cât de repede pe piață, în condiții de siguranță, datorită feedback-ului primit de la clienții 5 to go în mod constant, în toată această perioadă. Am construit o comunitate puternică, cu clienți loiali și prieteni ai mărcii, iar dovadă stau rezultatele înregistrate în cele două săptămâni de la deschidere: am atins pragul de 10. 000 de clienți pe zi și ne apropiem de un procent de 50% din normal, cu o creștere a mediei de bon. Sunt vești care nu pot decât să ne bucure și să ne aducă din ce în ce mai aproape de realitatea pe care ne-o dorim cu toții. De pe 5 mai încoace am și deschis 7 noi locații dintre cele care erau în amenajare în timpul crizei, așa că avem toate premisele să continuăm să ne dezvoltăm și să fim optimiști”, a declarat Radu Savopol, co-fondator 5 to go.
Lanţul de cafenele 5 to go. 140 de locaţii deschise
140 de locații 5 to go din București și din țară sunt deschise din totalul de peste 160. Celelalte cafenele urmează să fie funcționale la o dată ulterioară, în funcție de noi măsuri și decizii impuse de autorități.
Citeşte şi Rusaliile 2020 calendar ortodox. Pe ce dată pică Rusaliile în acest an? Tradiţii şi obiceiuri