Produsele companiei sunt create cu pasiune și responsabilitate, din lapte de la vaci hrănite din culturi proprii și îngrijite cu dedicare. Rezultatele AGROSERV MĂRIUȚA, producător de lactate de specialitate 100% românești, au înregistrat o creștere susținută anul trecut, pe toate liniile cheie de business. Astfel, a fost extinsă activitatea atât în direcția zootehnică, prin fermele de câmp și vaci, cât și în zona de producție, prin fabrica de procesare a lactatelor.
A fost o perioadă plină de provocări, din foarte multe puncte de vedere, începând de la cele care țin de lanțurile de aprovizionare și menținerea sănătății angajaților, și până la funcționarea în parametri normali.
În ceea ce privește listarea la bursă a companiei, aceasta a deschis o serie de oportunități de investiții și de creștere, fapt ce a atras noi clienți și un interes crescut. Aceasta reprezintă una dintre activitățile importante pentru AGROSERV MĂRIUȚA, fiindcă oferă finanțarea necesară pentru a permite dezvoltarea în continuare în mai multe direcții.
Rezultatele AGROSERV MĂRIUȚA, producător de lactate de specialitate 100% românești, au crescut pe toate liniile cheie de business
Anul trecut, compania a adus pe piață două produse noi. Primul dintre ele, Rotocol de cașcaval, care completează seria brânzeturilor, este un cașcaval moale, cu textură fină și bogată, care stă la maturat până la 30 de zile. Cel de-al doilea produs lansat a fost Miere și Polen în iaurt, al doilea din gama Răsfăț, ce conține miere și polen crude, netratate termic, asigurând astfel o sursă naturală de vitamine, minerale și antioxidanți.
„Atunci când vorbim de topul preferințelor consumatorilor noștri, pe primele locuri se află Laptele, Iaurtul natural, Ciocolata’n lapte și Smântâna dolofană, iar aceștia le apreciază înainte de toate pentru gust și naturalețe. Produsele noastre sunt create cu pasiune și responsabilitate, din lapte de la vaci hrănite din culturi proprii și îngrijite cu dedicare. În plus, așa cum am observat din feedback-ul primit din partea consumatorilor, aceștia sunt deschiși spre toate produsele din portofoliul nostru”, ne-a declarat dl. Adrian Cocan, Director de investiții și dezvoltare LĂPTĂRIA CU CAIMAC.
Planurile de extindere ale companiei
În 2021, activitatea de export nu a suferit mari schimbări pentru LĂPTĂRIA CU CAIMAC, care exportă în continuare foarte limitat și doar în mici magazine din vest. Cum pandemia a adus transformări și în zona de retail, echipa societății s-a aflat în situația de a lucra aproape exclusiv de acasă, cu lanțuri de aprovizionare blocate, cu personal insuficient în magazine, dar și la birouri.
Cu toate că au existat retaileri care și-au exprimat interesul pentru produsele LĂPTĂRIA CU CAIMAC încă din 2020, anul trecut nu au avut loc listări de clienți noi de nivel național în toată Uniunea Europeană. În continuare, planurile de extindere ale companiei vizează piețele din vestul Europei, mai ales piețe mari ca Germania, iar pentru a susține această dezvoltare, LĂPTĂRIA CU CAIMAC produce numai alimente de foarte bună calitate, bazate pe o agricultură puternică.
În continuare, planurile de extindere ale companiei vizează piețele din vestul Europei, mai ales piețe mari ca Germania
Înainte de listarea la Bursă a obligațiunilor și acțiunilor LĂPTĂRIA CU CAIMAC, managementul societății a decis să investească constant profitul și a contractat o serie de credite. În ceea ce privește aspectele de producție, chiar zilele acestea LĂPTĂRIA CU CAIMAC a finalizat punerea în funcțiune a depozitului de frig și a secției de brânză.
De asemenea, compania se află la câteva săptămâni distanță de a pune în funcțiune și linia de unt aferentă noii secții de producție, iar acesta este un moment foarte important pentru activitatea viitoare. Brânza și untul reprezintă aproximativ 45% din piață și, prin intrarea pe aceste 2 categorii, alături de entuziasmul consumatorilor fideli, LĂPTĂRIA CU CAIMAC vizează o creștere substanțială a cifrei de afaceri.
„Un alt plan pe care îl avem și pe care sperăm să îl realizăm într-un viitor foarte apropiat este construirea unei stații de spălare sticle și borcane, ca parte a unui sistem de recuperare și reutilizare ambalaje, și implementarea unei stații de biogaz. Sunt proiecte extrem de importante pentru noi, atât în ceea ce privește economiile pe care le vor genera prin suplimentarea cifrei de afaceri și prin scutirile de taxe aferente, cât și în relația cu clienții noștri, care acordă o mare importanță protejării mediului”, menționează dl. Adrian Cocan.
Rețeaua de magazine deservite a fost extinsă anul trecut cu peste 25%, respectiv toate rețelele din România, cu excepția celor de tip discount și, poate chiar mai important, a fost mărit semnificativ numărul de SKU (stock keeping unit) per magazin.
O relație directă cu consumatorii fideli
Ca și până acum, LĂPTĂRIA CU CAIMAC deține o relație directă cu consumatorii fideli, iar principalul instrument de comunicare este reprezentat de canalele de social media.
Nu este de mirare faptul că oamenii ajung să îndrăgească atât de mult brandul, întrucât compania pune accent pe dezvoltarea unor produse de calitate superioară, din ingrediente atent alese, dar are grijă ca și serviciile oferite să se ridice la înălțimea așteptărilor.
„Contează mult faptul că suntem într-un dialog constant, că răspundem foarte prompt oricăror probleme semnalate și că suntem mereu în căutarea soluțiilor prin care putem îmbunătăți lanțul logistic, acoperirea out-of-stock și așa mai departe. Un loc foarte important în strategia noastră de comunicare îl au și tradițiile pe care le stabilim împreună cu consumatorii fideli, un exemplu în acest sens fiind Urări cu Caimac”, mai spune Directorul de investiții și dezvoltare.
Urări cu Caimac a devenit una dintre tradițiile LĂPTĂRIA CU CAIMAC întrucât aduce laolaltă compania și consumatorii, viziunea și realitatea. Chiar de la prima ediție, campania a fost un real succes, iar în acest an peste 300.000 oameni au luat contact cu aceasta, aproape 30.000 implicându-se direct. Unul dintre lucrurile care a fost diferit, în comparație cu 2020, a fost parteneriatul cu Pink Post: desenele finaliste au fost transformate în cărți poștale și au fost expediate în toată țara. Astfel, vederea cu cel mai mare număr de trimiteri a fost câștigătoare, pentru că fiecare trimitere a reprezentat un vot.
CASETA
Urări cu Caimac este cea mai nouă tradiție marca LĂPTĂRIA CU CAIMAC care aduce laolaltă compania și consumatorii, viziunea și realitatea
AGROSERV MĂRIUȚA, o școală pentru tinerii absolvenți
În prezent, în cadrul companiei activează 220 de persoane, care beneficiază de salarii peste media industriei, condiții de lucru excelente și oportunități de promovare într-un orizont observabil, întrucât compania oferă șanse de promovare reale pentru membrii echipei, de fiecare dată când apar noi secții de producție.
„Suntem o organizație pentru care partea de know-how are o valoare foarte mare și pot să spun că suntem o școală senzațională pentru tinerii absolvenți. Sperăm și ne dorim ca lecțiile învățate de angajații noștri la Lăptărie să se reflecte și în alte companii de industrie alimentară ale României în anii următori”, afirmă dl. Cocan.
Compania este implicată în multe proiecte directe de protecție a mediului, iar în prezent, toate investițiile AGROSERV MĂRIUȚA sunt orientate spre economisirea energiei și reducerea impactului asupra mediului. De exemplu, compania a renunțat de mulți ani la arat și folosește scarificarea, un procedeu care economisește mult combustibil, păstrează umiditatea solului și îl protejează contra eroziunii. În plus, pentru a reduce dependența de îngrășăminte chimice, se folosesc atât o parte din paie, dar și substanțe de proveniență animală, fiind implementate și procese foarte eficiente în privința consumului de energie și apă, iar lanțurile logistice sunt eficientizate la maximum.
Un avantaj în acest sens este reprezentat de faptul că LĂPTĂRIA CU CAIMAC produce la comandă, ceea ce înseamnă pierderi foarte mici, iar risipa alimentară este astfel redusă. Produsele LĂPTĂRIA CU CAIMAC sunt „vii” și pot fi transformate ușor acasă. De exemplu, laptele aflat aproape de data de expirare poate fi transformat în brânză proaspătă în numai 15 minute.
Compania este implicată în multe proiecte directe de protecția mediului, iar în prezent, toate investițiile AGROSERV MĂRIUȚA sunt orientate spre economisirea energiei și reducerea impactului asupra mediului
Susținerea cauzelor sociale
Referitor la responsabilitatea socială, compania s-a implicat într-o serie de acțiuni alături de cei de la Casa Bună – fiecare sticlă de lapte cumpărată în luna decembrie 2020 a reprezentat un pahar de lapte pentru un copil susținut de către Casa Bună.
„În general, încercăm de câte ori putem să ajutăm cauze care ne sunt apropiate. De la Magicamp, la Asociația Carusel, de la AEPOPC, la Asociația Ana și copiii și Fundația Regală Margareta, cu care colaborăm deja de aproape doi ani și prin intermediul căreia contribuim cu produse pentru vârstnicii din București. La începutul pandemiei, am încercat să îi susținem pe cei din prima linie, prin donații către centre medicale precum Spitalul de Boli Infecțioase Cluj, Spitalul de Boli Infecțioase Victor Babeș Timișoara sau Institutul de Boli Infecțioase Matei Balș, astfel încât să putem trece mai ușor peste această perioadă și să revenim la normalitate, la preocuparea noastră de a crea și oferi consumatorilor fideli produse mereu inovatoare, atât de apreciate, dar mai ales produse sănătoase, obținute chiar în România”, a declarat în încheiere dl. Adrian Cocan, Director de investiții și dezvoltare LĂPTĂRIA CU CAIMAC.
Citește și https://jurnaluldeafaceri.ro/laptaria-cu-caimac-produse-100-romanesti-integrale-si-naturale/