Lasselsberger Ceramics România, deţinătorul brandului Cesarom, a finalizat relocarea întregii activităţi în Cluj-Napoca şi îşi va concentra business-ul integral pe Sanex S.A. Compania estimează o creştere a cifrei de afaceri de 10% pentru acest an, până la nivelul de aproximativ 33 milioane de euro.
„În 2013 am decis ca întreaga activitate operaţională, pe lângă cea de producţie, să fie concentrată în cadrul Sanex S.A. Cluj-Napoca, proces finalizat cu succes la începutul acestui an”, a declarat Sergiu Apolzan, director de vânzări şi marketing al Lasselsberger Ceramics România.
Acesta a mai declarat că evoluţia pozitivă a business-ului va fi determinată şi de o creştere uşoară a exporturilor pe pieţele din regiune, respectiv Cehia, Slovacia, Ungaria şi Bulgaria.
„Evoluţia vânzărilor ne determină să privim cu optimism anul în curs. Lansarea noului format de gresie porţelanată 42×42 cm, completarea portofoliului de produse cu noi dimensiuni provenite de la celelalte fabrici ale Grupului Lasselsberger Ceramics şi lansarea noilor colecţii Cesarom 2014 deschid oportunităţi în piaţa construcţiilor şi amenajărilor, cu impact pozitiv în business-ul nostru pentru acest an”, a mai spus Sergiu Apolzan.
În ceea ce priveşte piaţa locală de plăci ceramice, reprezentantul Lasselsberger estimează că în 2013 aceasta a raportat un uşor declin, de circa 5%, de la 120 de milioane de euro, la 115 milioane de euro.
Pentru acest an Lasselsberger are în plan investiţii care vizează modernizarea liniilor de producţie şi tehnologii noi, optimizarea costurilor, diversificarea sortimentului atât din punct de vedere dimensional, cât şi al designului şi culorilor. În plus, aceste investiţii au în vedere şi reducerea poluării mediului şi a consumului de energie.
„Repoziţionarea brandului Cesarom la nivel premium ne obligă la un proces continuu de investiţii în ceea ce priveşte designul, calitatea suprafeței, culoarea şi diversificarea formatelor”, a mai adăugat Sergiu Apolzan.