Legrand rezultate 2019

Legrand anunță rezultate bune în primele trei luni din 2019

07.05.2019

Grupul Legrand a anunțat că a înregistrat în primul trimestru din 2019 o cifră de afaceri în creștere. Specialistul global în infrastructuri electrice și digitale publică rezultatele financiare pentru primul trimestru al anului 2019. Acestea reprezintă confirmarea succesului strategiei companiei, orientată spre inovație și achiziții.

Compania franceză a avut o cifră de afaceri, precum și un profit în creștere, care vin să susțină îndeplinirea obiectivelor ambițioase până la finalul anului în curs.

Legrand rezultate 2019. Cifra de afaceri

“Cifra de afaceri a Grupului a crescut cu 7,3% comparativ cu primul trimestru al anului 2018. Această dinamică susținută se datorează atât creșterii organice cu 2,9% a vânzărilor, cât și impactului unui perimetru mai mare de consolidare a companiilor din cadrul grupului, de +1,9%, dar și a efectului favorabil al cursului de schimb, de +2,3%”, a afirmat Benoît Coquart, CEO-ul Grup Legrand.

Legrand rezultate 2019. Profitul operațional

Acesta a mai spus că profitul operațional ajustat a crescut cu 5,1%, iar marja operațională ajustată s-a situat la 19,7% din vânzări. Înaintea achizițiilor (la perimetrul de consolidare din 2018), marja operațională ajustată a fost de 19,8% din vânzări.

De asemenea, profitul net atribuit a crescut cu 8,6%, iar fluxul de numerar disponibil normalizat a crescut cu +9,5%.

Legrand rezultate 2019. Strategia companiei

Compania continuă să inoveze, lansând multe produse noi pentru consumatorii finali, inclusiv noile game conectate comercializate în Europa ca parte a programului Eliot, precum și game de produse destinate infrastructurilor digitale, sistemelor UPS și autonomiei asistate.

De asemenea, Grupul a cumpărat Universal Electric Corporation. Este vorba de liderul indiscutabil în sisteme de distribuție a energiei electrice pentru centre de date din SUA. Această preluare completează oferta Legrand pe o piață cu potențial.

De asemenea, compania urmărește în mod activ utilizarea inițiativelor lansate pentru a-și consolida modelul de dezvoltare durabilă și profitabilă, în special prin organizarea sediului central în cele trei regiuni, prin optimizarea amprentei sale industriale, dar și prin continuarea digitalizării operațiunilor.

Citește și Piața auto din România evoluție 2019: Vânzările, în creștere în primul trimestru

 

 

 

Citiți și despre: