Autoritatea Națională pentru Turism (ANT) alocă 66.710 lei pentru amenajarea și decorarea standului la Târgul de Turism al României, eveniment ce va avea loc la Romexpo, în perioada 25 – 28 februarie 2016.
Tema participării la acest târg este motto-ul brandului turistic — „România — Explorați Grădina Carpaților”.
Din valoarea estimată, fără TVA, de 66.710 lei, ANT alocă 59.160 lei pentru amenajarea spațiului expozițional și 7.550 lei pentru execuția materialelor de promovare.
Conceptul care stă la baza participării la această manifestare are în prim plan mixul dintre doi factori de impact în promovarea României, implicarea ambasadorilor turismului românesc, personalități marcante ale culturii, științei și sportului autohton și promovarea regiunii Transilvania, câștigătoarea premiului I la categoria Best Travel în 2016 Lonely Planet.
„Astfel, asociind două mesaje puternice, imaginea României va fi una de impact, iar brandul turistic va fi pus în valoare”, conform ANT.
Citiți și despre:
Bucureștiul, Bucovina, Transilvania, Delta și Litoralul, promovate pe piaţa norvegiană În perioada 21 - 24 ianuarie, Autoritatea Națională pentru Turism (ANT) va participa la Târgul Internațional de Turism Matka - Nordic Travel Fair, ce se va desfășura la Helsinki, în Finlanda. Printre […]
Destinaţiile turistice din România, promovate în Rusia Federația Asociațiilor de Promovare Turistică din România (FAPT), Asociația Litoral - Delta Dunării (ALDD), împreună cu reprezentanții Camerei de Comerț și Industrie Tracia, promovează la Moscova destinațiile […]
Paralela 45: Reduceri de până la 50% în cadrul Târgului de Turism Agenția de turism Paralela 45 estimează că numărul turiştilor români ce vor achiziţiona vacanțe în cadrul Târgului de Turism care începe astăzi va creşte cu 40% faţă de aceeaşi perioadă a anului […]
Samsung va lansa o nouă serie de produse audio la CES 2015 Samsung Electronics a anunțat că va lansa o nouă serie de produse audio în cadrul târgului internațional Consumer Electronics Show 2015, inclusiv WAM7500/6500 și o serie extinsă de soundbar-uri curbate. […]
CFR a lansat licitaţia pentru Coridorul IV pan-european CFR SA a lansat o licitaţie pentru servicii de consultanţă pe secţiunea Braşov-Sighişoara, contract estimat la 28,2 milioane lei, fără TVA. Coridorul IV pan-european, lung de aproximativ 2.000 de kilometri, […]