Stiri: Companii

Licitaţie pentru amenajarea standului României la Târgul de Turism

28.01.2016

Autoritatea Națională pentru Turism (ANT) alocă 66.710 lei pentru amenajarea și decorarea standului la Târgul de Turism al României, eveniment ce va avea loc la Romexpo, în perioada 25 – 28 februarie 2016.

Tema participării la acest târg este motto-ul brandului turistic — „România — Explorați Grădina Carpaților”.

Din valoarea estimată, fără TVA, de 66.710 lei, ANT alocă 59.160 lei pentru amenajarea spațiului expozițional și 7.550 lei pentru execuția materialelor de promovare.

Conceptul care stă la baza participării la această manifestare are în prim plan mixul dintre doi factori de impact în promovarea României, implicarea ambasadorilor turismului românesc, personalități marcante ale culturii, științei și sportului autohton și promovarea regiunii Transilvania, câștigătoarea premiului I la categoria Best Travel în 2016 Lonely Planet.

„Astfel, asociind două mesaje puternice, imaginea României va fi una de impact, iar brandul turistic va fi pus în valoare”, conform ANT.