Lidl continuă investiţiile în România prin inaugurarea pe data de 7 noiembrie a două magazine nou construite, reţeaua sa din România însumând în prezent 167 de magazine. Noile unităţi se deschid în Alba Iulia, pe Str. Lalelelor nr. 57 şi în Iaşi, pe Str. Tabacului nr. 7A.
Noul magazin din Alba Iulia are o suprafaţă de vânzare de aproximativ 1000 metri pătraţo şi a oferit la nivel local 26 de locuri noi de muncă.
În Iaşi, magazinul se întinde tot pe 1000 metri pătraţi şi are 18 angajaţi.
Inaugurarea noilor magazine Lidl continuă strategia companiei de a oferi zilnic românilor, în zone din imediata lor proximitate, produse de calitate la cel mai bun preţ, direct de la producători, într-o largă varietate de sortimente, compania promovând colaborarea cu producătorii locali, iar multe dintre mărcile comercializate în reţeaua Lidl sunt produse în România.
„Evitând intermediarii, oferta Lidl asigură produse în acelaşi timp proaspete, de calitate şi la cele mai competitive preţuri. Având acces direct la cele mai bune produse din fiecare ţară în care activează, Lidl propune clienţilor săi mărci de calitate superioară din întreaga Europă, venind direct de la producătorii din Italia, Franţa, Germania, Spania şi alte ţări”.
Lidl va continua investiţiile în România în paralel cu crearea de noi locuri de muncă la nivel naţional. Retailerul are în prezent mai mult de 3.500 de angajaţi în reţeaua de magazine, centrele regionale de distribuţie şi în sediul central.
Lidl este unul dintre cele mai mari lanţuri de magazine din Europa, activând în peste 20 de ţări europene şi având peste 100 de centre logistice ce asigură aprovizionarea celor aproximativ 10.000 de magazine. Cu peste 170.000 de angajaţi, Lidl se numără printre primii 10 comercianţi de produse alimentare la nivel mondial.