LIFE IS HARD rezultate 2019

LIFE IS HARD rezultate 2019: Anunţul făcut de companie

06.05.2020

LIFE IS HARD rezultate 2019. Compania LIFE IS HARD S.A. a încheiat anul 2019 cu o creștere de peste 300% a profitului net și va acorda dividende și acțiuni gratuite acționarilor săi. Aşadar, acţionarii LIFE IS HARD (simbol bursier – LIH), companie de tehnologie listată la Bursa de Valori București – piata AeRo, au aprobat distribuirea către investitori a sumei de 236.782,98 lei sub formă de dividende, cu o valoare a dividendului brut de 0.0987lei/acțiune.

LIFE IS HARD rezultate 2019. Profit şi cifră de afaceri

Decizia vine după anunțarea rezultatelor financiare pentru 2019. Anul trecut, compania a raportat un profit net de 1.420.821,61 lei, în creștere cu 307.56% comparativ cu anul precedent. De asemenea, aceasta a înregistrat o cifră de afaceri de 5.3 milioane lei, în creștere cu 9.15% față de 2018.

Majorare de capital

În acest an, compania va opera o majorare de capital social în valoare de 600.000 lei. Aceasta se va realiza prin distribuirea de acțiuni gratuite către investitori. Rata de alocare va fi de o acțiune nou emisă la patru acțiuni deținute la data de înregistrare.

LIFE IS HARD rezultate 2019. Consiliul de administraţie

În plus, din 2020, LIFE IS HARD îl va avea ca membru în consiliul de administrație pe Virgil Zahan, directorul general al Goldring SA – companie care a listat LIFE IS HARD la bursă.

Din consiliul de administrație mai fac parte Ovidiu Vîlceanu, respectiv Cătălin Chiș, președinte și acționar majoritar, fiecare pentru un mandat de doi ani. Conducerea executivă a LIFE IS HARD va fi asigurată în continuare de către Erik Barna, fondatorul companiei.

LIFE IS HARD rezultate 2019. Prima companie de software românească listată la BVB

LIFE IS HARD este prima companie românească de software listată la Bursa de Valori București.

Compania dezvoltă propriile soluții de digitalizare pentru mai multe verticale ale economiei – asigurări, sănătate, transporturi.

Încă din anul 2015, compania este lider de piață în segmentul de asigurări prin 24Broker.ro – platformă de intermediere pentru brokerii de asigurare din România, prin care în 2019 s-au tranzacționat prime subscrise în valoare de 628 milioane euro.

Citeşte şi Turismul în România: Scădere drastică în luna martie

 

 

 

 

Citiți și despre: