Mersul trenurilor 2020.

Trei proiecte pentru modernizarea liniei de cale ferată Bucureşti Nord – Aeroportul Otopeni

27.03.2019

S-au depus trei oferte pentru prima fază a proiectului Modernizarea liniei de cale ferată Bucureşti Nord – Aeroport Internaţional Henri Coandă Bucureşti. Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA a anunțat că luni, 25 martie 2019, ora 15.00, a fost termenul limită de depunere a ofertelor pentru proiectul Modernizarea liniei de cale ferată Bucureşti Nord – Aeroport Internaţional Henri Coandă Bucureşti, Faza I: Racord C.F. la Terminalul T1, Aeroport Internațional Henri Coandă București (proiectare şi execuţie).

Linia de cale ferată Bucureşti Nord – Aeroportul Otopeni. Ce companii au depus oferte

La licitaţie au depus oferte, în vederea atribuirii contractului sectorial de Proiectare şi Execuție, Faza I: Racord C.F. la Terminalul T1, Aeroport Internațional Henri Coandă București, următorii operatori economici:

  • Asocierea SC ARCADA COMPANY SA – SC ISPCF SA – DB ENGINEERING & CONSULTING GMBH
  • PORR CONSTRUCT SRL
  • MAPA INŞAAT VE TICARET A.Ş.

Linia de cale ferată Bucureşti Nord – Aeroportul Otopeni. Valoarea contractului

Valoarea estimată a contractului, care are o durată de 14 luni este de 420.113.085 lei, fără TVA.

Sursa de finanţare este asigurată din Fonduri de Coeziune şi Buget de Stat, aferente cadrului financiar 2014-2020.

Linia de cale ferată Bucureşti Nord – Aeroportul Otopeni. Obiectivul contractului

Obiectul contractului „Modernizarea liniei de cale ferată Bucureşti Nord – Aeroport Internaţional Henri Coandă Bucureşti” Faza I: Racord C.F. la Terminalul T1, Aeroport Internațional Henri Coandă București, are drept scop asigurarea unei legături directe între Gara de Nord Bucureşti şi Aeroportul Internaţional Henri Coandă prin construirea unei căi ferate duble în lungime de 2,95 km, a unui viaduct de 1,52 km care va traversa DN1, 3 podețe, instalaţie de centralizare electronică şi o stație de călători la terminalul T1.

Linia de cale ferată Bucureşti Nord – Aeroportul Otopeni. Ce urmează?

”Comisia de evaluare va analiza în perioada următoare documentele de calificare şi propunerile tehnice şi financiare în vederea desemnării ofertei câştigătoare”, a mai anunțat CFR S.A.

Citește și Evoluția economică a României în 2019: Românii sunt pesimiști

 

 

 

 

Citiți și despre:

O părere la “Trei proiecte pentru modernizarea liniei de cale ferată Bucureşti Nord – Aeroportul Otopeni

  1. Pingback: Angajatori de TOP Bucuresti 2019 - locuri de munca | Jurnalul de Afaceri

Comentariile nu sunt permise.