Livrări Auchan. Retailerul Auchan a anunţat că extinde opţiunile de livrare pentru comenzile online printr-un parteneriat încheiat cu Poşta Română. Aşadar, comenzile expediate prin Poşta Română vor fi livrate în 24 sau 48 de ore, în funcţie de destinaţie.
Prin urmare, retailerul integrează serviciul StaiAcasa Plus, soluția de livrare door-to-door dedicată distribuției rapide oferită de C.N. Poșta Română S.A.
Livrări Auchan. Ce spun reprezentanţii lanţului de supermarketuri?
„Parteneriatul cu Poșta Română, pe care îl apreciem foarte mult, vine ca urmare a dezvoltării accelerate a activităților de ecommerce ale Auchan România din ultima perioadă. Astfel, în cadrul magazinului online auchan.ro am extins gamele de produse, am introdus și standardizat noi servicii, lucrăm cu mai mulți operatori de livrare, pe diverse categorii, fresh sau generale, și am pus în funcțiune un sistem de customer care, toate pentru a răspunde cât mai bine nevoilor și așteptărilor clienților, mult crescute în această perioadă. Poșta Română ne va ajuta, o dată în plus, să ducem diferența Auchan în toate colțurile României”, a declarat Tiberiu Danetiu, Director Marketing Auchan Retail România.
Livrări Auchan. Serviciul, disponibil momentan doar în Suceava
În prima etapă, serviciul va fi disponibil în municipiul Suceava și localitățile limitrofe. Prin intermediul noii opțiuni, clienții vor putea comanda alimente la temperatura ambientală, dar și produse nealimentare, din toate categoriile listate pe auchan.ro, cu o greutate maximă a comenzii de 30kg.
Urmează ca Auchan va extinde treptat această opțiune la nivel național. Comenzile expediate sunt monitorizate în sistem Track&Trace.
Salariații poștali sunt cei care vor contacta destinatarul, indicând intervalul orar pentru livrare, și fac livrarea comenzilor la adresa indicată. Destinatarul confirmă primirea prin semnătură pe formularul AWB. Factorii poștali încasează contravaloarea trimiterii.
Declaraţia făcută de conducerea Poştei Române
,Ne bucurăm că suntem parteneri cu unul dintre cei mai mari retaileri de pe piața din România. Dezvoltarea produsului StaiAcasa se încadrează în strategia Poștei Române de a crește cota de piață pe segmentul de livrare a mărfurilor comandate on-line. Strategia noastră și, în special acest produs, valorifică potențialul rețelei poștale care numără peste 5.500 de subunități pe întreg teritoriul național”, a declarat Gina Budeanu – Directorul Direcției Strategii și Politici de Dezvoltare, Poșta Română.
Citeşte şi Miele România are un nou director general. Cine a preluat această funcţie?