Livrari la domiciliu Takeaway

Takeaway.com, decizie importantă după închiderea restaurantelor

28.10.2020

Livrări la domiciliu Takeaway.com. Unul dintre cele mai mari servicii de livrare a alimentelor din țară – Takeaway.com – anunţă noi măsuri de sprijinire a restaurantelor. Decizia face parte din răspunsul companiei la înăsprirea restricțiilor legate de pandemia de COVID-19 pentru industria restaurantelor de pe piețele din Europa și din lume.

Livrări la domiciliu Takeaway.com. O presiune semnificativă

În condiţiile în care majoritatea restaurantelor afiliate la Takeaway.com au avut o creștere vizibilă a veniturilor în ultima perioadă, noile restricții pun o presiune semnificativă. Impactul este mai mare pentru restaurantele pentru care servirea mesei în restaurant reprezintă cea mai mare parte a businessului, în timp ce serviciul de livrare reprezintă o parte mai mică a modelului lor de afaceri.

Livrări la domiciliu Takeaway.com. Pachetul de asistenţă oferă sprijin imediat

Pachetul de asistență Takeaway.com își propune să ofere sprijin imediat restaurantelor cu cel mai mare risc de întrerupere a activității, mai exact celor aflate în orașe intrate deja în scenariul tip cod roșu (cu o rată de incidență de peste 3 infecții la 1000 de locuitori în ultimele 14 zile) sau care vor intra în viitor.

Pachetul include:

• O reducere de comision de 25% pentru toate restaurantele existente în platformă, care folosesc serviciul de livrare Takeaway.com, constând într-o flotă de curieri pe biciclete electrice, îmbrăcați în culorile brandului

• Eliminarea comisionului pentru noile restaurante independente înregistrate.

• Eliminarea comisionului pentru comenzile cu ridicare personală de către client (pickup).

Livrări la domiciliu Takeaway.com. Un an plin de provocări

“2020 a fost un an extrem de provocator pentru sectorul ospitalității, cu închideri obligatorii și restricții de program, care continuă să fie aplicate în România. Din acest motiv, multor restaurante le este foarte greu să rămână profitabile și, în unele cazuri, chiar să rămână deschise. Vrem să facem tot posibilul pentru a fi alături de aceste afaceri în timpul crizei, motiv pentru care lansăm un nou pachet de măsuri de sprijin în România pentru restaurantele care sunt cele mai afectate”, a declarat Zornitsa Chugreeva, Regional Manager Bulgaria & România.

Măsurile intră în vigoare imediat, din momentul în care restaurantul este activ online, și vor dura pe toată perioada în care orașele se află în scenariul codului roșu, care va fi revizuit pe baza direcțiilor primite de la autorități.

Citeşte şi DPD România face angajări. Câte locuri de muncă oferă compania?

 

 

 

 

Citiți și despre: