Magazin Flanco AFI Ploieşti. Flanco a deschis cea mai mare unitate a reţelei în centrul comercial AFI din Ploieşti. Noua unitate are o suprafaţă totală de 2.000 mp. Inaugurarea a avut loc în urma unei investiţii de 2,5 milioane lei. Noul magazin va servi atât ca punct de vânzare, cât şi ca platformă logistică pentru produsele comandate online.
Magazin Flanco AFI Ploieşti. Un rol dublu
Aşadar, în urma unei investiţii de 2,5 milioane lei, cel de-al treilea magazin Flanco din oraş va îndeplini un dublu rol:
- punct de vânzare întins pe o suprafaţă de 1.400 mp.
- platformă logistică, responsabilă de eficientizarea şi expedierea mai rapidă a produselor comandate online
Cele două activităţi vor fi realizate de o echipă formată din 30 de persoane, dintre care 25 consultanţi.
“Am decis să relocăm un magazin cu rezultate foarte bune – Flanco AFI Ploieşti – într-un spaţiu cu o suprafaţă mai mare şi să îl transformăm în cel mai mare magazin al reţelei. Această schimbare se înscrie în strategia noastră de extindere în centrele comerciale cu trafic intens, în condiţii de profitabilitate, dar urmărim, totodată, şi o integrare perfectă online-offline, atât de necesară în condiţiile actuale”, spune Ionut Cîrstea, retail manager Flanco Retail.
Integrarea online-offline
Retailerul urmăreşte integrarea online-offline, de fiecare dată când este posibil, iar experienţa de cumpărare hibrid, în acest context pandemic, este preferată de mulţi clienţi, pentru că scurtează timpul petrecut în magazine.
Flanco deţine o reţea de 157 de magazine, aflate în cele mai importante zone comerciale din 111 oraşe ale României.
Citeşte şi Profi prezintă magazinul viitorului. Cum arată supermarketul-concept deschis în Ploieşti?