Magazin Hendi Romania

Se deschide primul magazin Hendi din România

04.04.2019

Magazin Hendi România. Compania a anunțat că deschide primul său magazin din țara noastră. Situat în Otopeni, pe Calea Bucureștilor nr. 242, unitatea are o suprafață de 310 metri pătrați. În cadrul magazinului, 2500 produse sunt expuse și disponibile pentru vânzare.

Hendi este producător și distribuitor de echipamente nealimentare de catering, produse de bufet, articole de bucătărie și veselă pentru industria de catering și horeca și deschide primul magazin în România.

Magazin Hendi România. O decizie-cheie

Deschiderea reprezintă una dintre deciziile-cheie pe care mizează compania pentru extinderea afacerilor din țara noastră.

„Ne continuăm ritmul de creștere și în 2019 cu 50% față de anul trecut pe primele trei luni ale acestui an, ritm care este dat de toate canalele de vânzare, atât prin oamenii de pe teren, prin key accounți și prin canalul online”, a declarat Alina Arhire, General Manager Hendi România. Alina Arhire consideră că sortimentul vast, termenul rapid de livrare, optimizarea stocurilor în funcție de preferințele clienților români, parteneriatele solide cu producători de top, relansarea magazinului online propriu și consolidarea echipei de vânzări directe au fost principalii factori care au stat la baza creșterii record înregistrate anul trecut.

Magazin Hendi România. Afaceri de 150 milioane de euro

Înființat în anul 1934 în Olanda, grupul Hendi are, la ora actuală, afaceri de peste 150 de milioane de euro în șapte țări din întreaga lume:

  • Olanda
  • Polonia
  • Austria
  • Grecia
  • Marea Britanie
  • Hong Kong
  • România

Magazin Hendi România. Produse

Gama de produse vândute cuprinde peste 4500 de articole, de la accesorii clasice, precum oale, tigăi, tăvi Gastronorm, ustensile profesionale de bucătărie, ustensile de patiserie, dar și produse care țin pasul cu noile tehnici de gătit, cum ar fi deshidratatoarele, aparatele de afumat sau aparatele de gătit sous-vide.

„Piața Horeca din România a crescut ușor de la an la an, cu aproximativ 5%. Estimarea noastră totală de piață este de 250 de milioane de euro, iar aici includem și echipamentele second-hand care se vând. Noi vrem să ieșim din tiparul clasic de vânzare, plănuim să vindem pe canale multiple, cu accent deosebit pus pe clienți. Pentru ei deschidem primul nostru magazin, care sper să fie primul dintr-o serie mai lungă. Mizăm în continuare pe principalele noastre avantaje: stocul și timpul de aprovizionare rapid, pe gama extrem de largă și în continuă dezvoltare, 90% din sortiment sub marcă proprie și dezvoltarea produselor în pas cu bucătăria modernă din vestul Europei”, a precizat Alina Arhire, General Manager Hendi România.

Citește și Programul de sprijin pentru tomate 2019. Anunțul Ministerului Agriculturii

 

 

Citiți și despre: