Slide

Stiri: Retail

Magazin inteligent Mega Image:

S-a deschis primul magazin inteligent din România

10.10.2018

S-a lansat primul magazin inteligent din România. Unitatea a fost lansată de Vodafone România și Mega Image. Soluțiile Internet of Things digitalizează procesele comerciantului, îmbunătățesc experiența clienților și reduc costurile.

Magazinul este situat în Bulevardul Barbu Văcărescu, nr. 201.

Magazin inteligent Mega Image: Nevoile clienţilor

Mai exact, unitatea dispune de nouă soluții Internet of Things, complet funcționale. Acestea sunt destinate industriei de comerț şi ajută Mega Image să identifice nevoile clienților. De asemenea, soluţiile ajută să înțeleagă comportamentul cumpărătorilor pentru a crește eficiența, satisfacția acestora și pentru a oferi o experiență îmbunătățită.

Unitatea Mega Image este primul magazin-concept echipat cu soluții dedicate. Prin urmare, se poate considera că este un deschizător de drumuri în transformarea proceselor de comerț actuale.

Magazin inteligent Mega Image: Ce spun reprezentanţii Vodafone?

„Lansarea primului magazin inteligent marchează un punct important pe piața locală de soluții IoT. Vodafone a fost întotdeauna nu doar un furnizor, ci un partener pentru clienți ajutându-i să aibă succes într-o lume digitală, punând tehnologia și inovația în beneficiul lor. Lansarea recentă a primei rețele NarrowBand-IoT cu acoperire națională din România este o reconfirmare a misiunii noastre de a transforma viitorul afacerilor cu ajutorul tehnologiei”, a declarat Natalia Chirițescu, Vodafone Global Enterprise Director, Vodafone România.

Specialiștii IoT au apelat la soluții digitale inteligente care oferă bucureştenilor experiențe complete și personalizate.

Soluţiile IoT oferă:

  • statistici despre clienți
  • monitorizarea stocurilor
  • afișare media digitală pentru publicitate personalizată
  • promovarea produselor adaptată pe segmente de cumpărători
  • zone de interes ale vizitatorilor
  • managementul cozii de așteptare
  • Wi-Fi în magazin
  • sistem de feedback
  • asistență pentru clienți

„Cumpărăturile tradiționale sunt reinventate și se digitalizează. Clienții noștri sunt mai riguroși și caută experiențe și soluții adaptate stilului lor de viață. Aceștia își doresc magazine intuitive, care le ușurează și îmbunătățesc procesul de cumpărături. De aceea, soluțiile digitale ne ajută să înțelegem mai bine clienții și să le creștem gradul de satisfacție pentru a identifica mai rapid nevoile operaționale diferite, pentru a aloca mai bine personalul nostru și pentru a spori productivitatea magazinelor”, a declarat Adrian Nicolaescu, Marketing VP, Mega Image.

Citeşte şi Policolor are un nou director de marketing: Cine este Camelia Dragomirescu?