Slide

Stiri: Retail

Magazin Kaufland Focsani. Magazin Kaufland Constanta.

Kaufland România deschide două noi hipermarket-uri. Unde sunt acestea situate?

23.05.2019

Magazin Kaufland Focșani. Magazin Kaufland Constanța. Retailerul  deschide joi, 23 mai 2019, două noi magazine. Acestea sunt situate în Focșani și Constanța. Rețeaua ajunge astfel la 124 de hipermarketuri la nivel național. Deschiderile fac parte din planurile de extindere accelerată ale retailerului pentru 2019.

Magazin Kaufland Focșani. Magazin Kaufland Constanța. 170 de locuri de muncă

În urma inaugurării noilor magazine, Kaufland a creat 170 de noi locuri de muncă și sprijină dezvoltarea comunităților locale.

Ca element de noutate, magazinul din Focșani se apropie de conceptul magazinelor de proximitate, având un format adaptat, din dorința de a fi mai aproape de clienți și a oferi o experiență de cumpărături cât mai rapidă. Astfel, spațiul are o structură simplificată, fără galerii comerciale, și o suprafață de vânzare eficientizată de aproximativ 3000 mp.

Magazinul din Constanța are o suprafață de vânzare de 3.900 mp și cuprinde o galerie comercială cu Food Court, ce oferă restaurant, cofetărie, patiserie – și o farmacie.

Noile magazine oferă raioane speciale adaptate stilului de viață actual – precum: vitrină cu sortiment mare de pește proaspăt, raion extins de produse bio, raion de produse To Go. De asemenea, magazinul din Constanța mai include și un raion extins de produse cosmetice.

Magazin Kaufland Focșani. Magazin Kaufland Constanța. Tabac Shop

Ambele magazine integrează cel mai nou concept cu spațiu de vânzare individual, Tabac Shop – un concept nou, cu variantă premium sau de lux, implementat în premieră în rețeaua Kaufland România.

În Constanța, formatul este de lux, cu un spațiu de 30 mp, dispune de casă proprie de marcat și oferă un sortiment de aproape 300 de produse premium din tutun (țigări, trabucuri, țigări de foi, țigări electronice, cutii și accesorii) și alcool (vin spumant premium, vin alb, roșu sau rosé, șampanie și băuturi spirtoase).

În Focșani, punctul Tabac Shop este integrat în Biroul de Informații, are 15 mp și oferă aproximativ 200 de articole din tutun și accesorii.

Magazin Kaufland Focșani. Magazin Kaufland Constanța. Un nou concept

Ambele magazine beneficiază de cel mai nou concept de design Kaufland, având fațadă vitrată, cu pereți de sticlă, ce asigură o experiență de cumpărături specială, asemenea unui mall, precum și o amenajare după un traseu de cumpărături simplificat și rapid. Magazinul din Constanța este dotat cu scări rulante și lift.

Magazinul din Focșani, cel de-al doilea din oraș, este situat pe Strada Mărășești, Nr. 5. și are o suprafață construită de 4.492 de metri pătrați și una de vânzare de aproximativ 3.000 de metri pătrați.

Cel din Constanța, care este al treilea magazin din oraș, este situat pe Strada Aurel Vlaicu, nr. 218 și are o suprafață totală de 4.300 de metri pătrați și una de vânzare de 3.900 de metri pătrați.

Magazin Kaufland Focșani. Magazin Kaufland Constanța. Raioane

Ambele magazine dispun de:

  • raioane de legume-fructe
  • raion To Go
  • raion de pește proaspăt
  • raion Bio
  • vitrină cu produse proaspete
  • servire asistată
  • brutărie
  • alimente de bază
  • dulciuri
  • băuturi
  • produse nealimentare
  • drogherie.

În exteriorul magazinelor este deschis și un punct Grill.

Programul de lucru este de la 7:30 până la 22:00 de luni până sâmbătă, iar duminică în intervalul 8:00-20:00.

Magazin Kaufland Focșani. Magazin Kaufland Constanța. Ce spune conducerea retailerului?

„Deschiderile din Focșani și Constanța fac parte din planurile de extindere accelerată pentru anul 2019. Și în acest an, cuvântul cheie este adaptarea – prin noi concepte, noi formate, raioane extinse și prin investiții constante pentru a oferi o experiență modernă și simplificată de cumpărături. Cel mai recent exemplu de adaptare este magazinul din Focșani, care are un format apropiat magazinelor de proximitate, fără galerii și cu o suprafață eficientizată. Vom continua extinderea dinamică și adaptarea, în așa fel încât să fim accesibili pentru toți clienții noștri și să rămânem o destinație preferată pentru cumpărături”, declară Valer Hancaș, Director Comunicare & Corporate Affairs, Kaufland România.

Citește și Investiție de 1 milion de euro la Salina Praid