Slide

Stiri: Retail

Magazin KiK Bistrita

Se deschide primul magazin KiK din Bistrița

28.11.2018

Magazin KiK Bistrița. Retailerul german de îmbrăcăminte KiK a anunțat că deschide al treilea magazin din Transilvania, la Bistrița. Compania anunță multe surprize și promoții speciale încă de la inaugurare. Cu ocazia deschiderii oficiale de la Bistrița, KiK își așteaptă clienții cu prețuri reduse cu 10%. Acestea se aplică la toate produsele din magazin, în 28 și 29 noiembrie.

Noul magazin este situat în Galeriile Comerciale B1 Retail Park. Unitatea se întinde pe o suprafață de peste 650 mp.

Magazin KiK Bistrița. O investiție de 150.000 de euro

Primul magazin din Bistrița a fost dezvoltat cu o investiție de peste 150.000 de euro.

KiK este unul dintre cei mai mari discounteri de îmbrăcăminte din Germania.

Magazin KiK Bistrița. Ce spune conducerea retailerului?

„Ne bucurăm să venim la Bistrița cu ocazia deschiderii primului magazinului KiK la Poarta Transilvaniei și avem convingerea că brandul nostru va fi foarte bine primit de către bistrițeni. Ne dorim să avem o creștere la fel de dinamică pe piața din România și, mai ales, să fim primiți cu aceeași căldură în fiecare oraș în care venim. Strategia companiei este îndreptată către clienții nostri, astfel KiK pune accent pe calitatea produselor sale la un preț accesibil,” a declarat Raluca Hartmann, Director General KiK România.

Pâna la sfârșitul anului, compania KiK va mai deschide al doilea magazin la Oradea, un magazin la Vaslui, unul la Râmnicu Vâlcea și unul la Craiova.

KiK deține o rețea vastă de magazine la nivel european.

Magazin KiK Bistrița. Planuri de extindere

Odată cu intrarea pe piața din țara noastră, în luna septembrie a anului curent, compania are în plan extinderea pe plan național prin deschiderea a 45 de unități până la finele anului 2019.

Magazin KiK Bistrița. Produsele oferite

Oferta de produse a retailerului este reprezentată în proporție de 70% de segmentul de textile, haine de calitate germană pentru toate vârstele și mărimile. Ea este completată de alte articole non-food, precum cadouri, accesorii, decorațiuni, jucării și articole de papetărie.

Obiectivul general al retailerului este ca produsele KiK să ajungă în fiecare dulap de haine din Europa.

Citește și Topul producătorilor de energie verde în 2018. Țările cu cele mai mari investiții