Stiri: Retail

Magazin Lensa Tineretului.

Lensa ajunge și în Cluj-Napoca. Compania deschide un magazin dedicat brand-ului Polarizen

23.07.2019

Magazin Lensa Cluj-Napoca. Magazin Polarizen Cluj-Napoca. Lensa se extinde și în afara Capitalei. Compania deschide primul său showroom la Cluj-Napoca. Acesta este dedicat în exclusivitate brand-ului propriu, Polarizen. Deschiderea unității a presupus o investiție inițială de 45.000 euro.

Lensa a lansat brandul Polarizen în anul 2017. Sub umbrela acestuia se regăsesc numeroase modele de ochelari de soare și rame pentru ochelari de vedere.

Produsele sunt create special pentru Lensa, în funcție de tendințele fiecărui sezon.

Magazin Lensa Cluj-Napoca. Magazin Polarizen Cluj-Napoca. Prețuri

Produsele Polarizen au un preț mediu de vânzare de 30 de euro.

Magazinul din Cluj-Napoca prezintă peste 450 de produse, expuse într-un spațiu de 87 metri pătrați.

Până la sfârșitul anului, antreprenorii din spatele brandului Lensa estimează vânzări de peste 100.000 euro pentru magazinul Polarizen.

Magazin Lensa Cluj-Napoca. Magazin Polarizen Cluj-Napoca. Ce spun reprezentanții retailerului?

“Clujul este orașul care aduce cei mai mulți clienți pentru Lensa, după București, astfel că deschiderea magazinului aici a fost un pas natural. Am mers pe această formulă de monobrand pentru că noi credem cu tărie în dezvoltarea acestui concept în România și suntem siguri că românii apreciază mixul dintre calitatea și design-ul produselor Polarizen. Showroom-ul din Cluj-Napoca este doar prima etapă, pentru că în următoarele 12 luni plănuim să deschidem showroom-uri și în Timișoara, Iași, Constanța și Brașov”, spune Daniel Crăciun, CEO Lensa.

Pentru design-ul interior al magazinului, echipa de arhitecți a ales Japandi, unul dintre cele mai noi trenduri internaționale în domeniu, care îmbină vibe-ul modern scandinav cu elementele chic ale stilului japonez. Magazinul din Cluj-Napoca își așteaptă primii vizitatori cu reduceri de până la 40%.

Lensa este primul dealer autorizat Ray Ban din România, iar cele mai vândute branduri de ochelari sunt:

  • Polarizen
  • Polaroid
  • Ray Ban
  • Hawkers

În oferta companiei se regăsesc totodată și mărci premium, precum Dior, Balenciaga, Givenchy, Balmain, Celine, Moschino sau Marc Jacobs.

Citește și Fondul de investiții Morphosis Capital Fund I susține IMM-urile