Magazin Lidl Oraviţa. Lidl continuă investițiile în ţara noastră prin inaugurarea unui magazin în orașul Oravița, județul Caraș-Severin. Deschiderea oficială are loc astăzi, pe data de 21 decembrie. Noul magazin este situat pe Strada Cloșca, Nr. 41 B și dispune de stație de încărcare pentru automobilele electrice.
Magazin Lidl Oraviţa. 100 locuri de parcare
Noul magazin Lidl din Oravița deţine o suprafață de vânzare de peste 1.300 mp. Acesta dispune de peste 100 de locuri de parcare, precum și de o stație de încărcare pentru automobilele electrice, unde se vor putea alimenta câte două mașini simultan.
Compania optimizează constant formatul magazinelor, astfel încât să aibă un impact cât mai redus asupra mediului, dar și să ofere o experiență de cumpărături cât mai bună. Astfel, noul magazin Lidl de pe Strada Cloșca, Nr. 41 B înlocuiește o unitate situată la aceeași adresă, care a fost închisă pe 20 decembrie 2020, deoarece nu a mai corespuns standardelor companiei în ceea ce privește sustenabilitatea și experiența pentru clienți.
Prin folosirea unor tehnologii avansate din domeniul construcțiilor şi în conformitate cu normele de protecție a mediului, noul magazin Lidl din Oravița dispune de soluții și tehnologii moderne, care asigură standarde înalte de eficiență energetică. Printre acestea se numără sistemul de iluminat LED, cu senzor de prezență, sistemele de recuperare a căldurii integrate în instalațiile de ventilație ori stația de încărcare pentru automobile electrice.
Magazin Lidl Oraviţa. Măsuri pentru a preveni COVID-19
Pentru a limita răspândirea COVID-19, pe baza recomandărilor oficiale ale autorităților, Lidl face o serie de recomandări pentru clienți, publicate atât online, cât și în incinta magazinelor. Printre cele mai importante recomandări se numără plata cu cardul bancar, evitarea zonelor aglomerate, atingerea doar a fructelor și legumelor pe care doresc să le cumpere și păstrarea distanței recomandate față de alte persoane. Pentru a-i ajuta pe clienții care stau la coadă să păstreze distanța recomandată față de cei din jurul lor, și în noul magazin din Oravița se găsesc indicatoare pe podea în zona caselor de marcat. În același timp, Lidl face apel la solidaritatea clienților pentru a respecta la rândul lor atât recomandările autorităților, cât și măsurile individuale de prevenție în timpul cumpărăturilor.
Strategia companiei
Inaugurarea magazinului continuă strategia companiei de a oferi zilnic românilor produse de cea mai bună calitate la cel mai bun preț, într-o largă varietate de sortimente. Lidl reușește să respecte această misiune investind constant în sustenabilitate, la baza acțiunilor companiei stând eficiența și demersurile de dezvoltare durabilă. În plus, Lidl promovează cu consecvență colaborarea cu producătorii locali, multe dintre mărcile de calitate comercializate în rețea fiind produse în România.
Citeşte şi Program Poşta Română Crăciun 2020 şi Revelion 2021