Magazin Marc O’Polo Bucuresti

Marc O’Polo deschide primul magazin mono-brand din România

13.09.2019

Magazin Marc O’Polo București. Retailerul german de fashion Marc O’Polo va deschide primul magazin mono-brand din țara noastră. Unitatea este situată în Bucureşti Mall. Brandul de fashion este prezent cu peste 2.000 de magazine din 39 de ţări.

Tranzacţia privind deschiderea magazinului din București a fost intermediată de compania de consultanţă imobiliară Cushman & Wakefield Echinox.

Magazin Marc O’Polo București. Un vot de încredere

Marc O’Polo este un brand cunoscut în țara noastră. Produsele sale se vând și în cadrul magazinelor Peek & Cloppenburg. Intrarea directă printr-un magazin mono-brand reprezintă un vot de încredere pentru piața din România de retail.

În luna mai a anului 2019, compania deținea 102 magazine proprii, alte 226 de unități mono-brand fiind operate în sistem de franciză.

Brandul și-a câștigat notorietate și prin intermediul partenerilor care operează magazine de tipul:

  • shop-in-store (782 unități)
  • multi-brand (1.004 unități)

Magazin Marc O’Polo București. 152 de metri pătrați

Pentru primul magazin din România, Marc O’Polo a ales un spațiu cu o suprafață de 152 de metri pătrați la parterul București Mall

Bogdan Marcu (foto), Partener Retail Agency Cushman & Wakefield Echinox: „Datorită creșterilor semnificative din ultimii ani, piața locală de fashion continuă să atragă atenția retailerilor internaționali. Marc O’Polo este un brand premium, cu o bună notorietate la nivel local, ce se adresează consumatorilor care apreciază țesăturile de calitate ale stilului casual contemporan. Suntem siguri că brand-ul își va găsi loc în peisajul retailului modern din București și marile orașe.”

Marc O’Polo are sediul central în Munchen, Germania. Compania deține 1.800 de angajaţi.

Afacerile Marc O’Polo

Brandul a realizat în anul financiar ce s-a încheiat la 31 mai 2019 o cifră de afaceri de 472 de milioane de euro.

În plus, Marc O’Polo este prezent atât pe pieţele vestice, cât şi în Europa Centrală şi de Est şi în China.

Maximilian Böck, Director Retail MARC O’POLO AG: „Deschiderea primului magazin mono-brand propriu în România reprezintă un nou pas important al strategiei noastre de extindere în Europa de Est. Deschidem astfel o nouă piaţă importantă pentru noi şi plănuim să ne extindem treptat prezenţa în România cu alte magazine”.

Citește și Care este diferența dintre supermarket și hipermarket?

 

 

 

Citiți și despre: