Magazin online HORNBACH

Cum vrea HORNBACH să încurajeze cumpărăturile online?

19.11.2018

HORNBACH are planuri mari pentru magazinul său online. În următorii doi ani, peste 30.000 de articole vor fi comercializate exclusiv prin magazinul online. La ora actuală, în magazinul online sunt listate peste 40.000 de articole.

Magazin online HORNBACH. Schimbări majore

„Una dintre schimbările majore din ultima perioadă în ceea ce privește comportamentul de achiziție al clienților o reprezintă orientarea și către cumpărăturile online. Pentru a veni în întâmpinarea preferințelor clienților noștri, HORNBACH se adaptează anticipat acestor tendințe prin strategia asumată de creștere accelerată a platformei online. Totodată, creșterea puternică a sortimentului de produse disponibile exclusiv online se datorează și posibilității livrării produselor direct de la partenerii locali și internaționali ai rețelei HORNBACH“, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Director General HORNBACH România.

Magazin online HORNBACH. 2000 de produse

Magazinul online al HORNBACH deține listate peste 65% dintre produsele disponibile în magazinul fizic. În plus, peste 2.000 de produse se regăsesc exclusiv pe platforma online.

Potrivit reprezentanților companiei, în 2019 magazinul online va depăși ca număr articolele existente în magazinele fizice, datorită majorării sortimentelor listate exclusiv online. Prin urmare, ponderea produselor ce vor putea fi cumpărate exclusiv online va crește semnificativ, urmând ca în maximum doi ani să depășească 30.000 de articole.

Magazin online HORNBACH. Articole noi

În oferta magazinului online sunt adăugate în fiecare zi articole noi, reunite în 12 categorii diferite, volumul acestora ajungând la mii de introduceri pe lună. De asemenea, sunt disponibile online peste 40.000 de produse, de la 27.000 câte existau la data de 23 ianuarie 2018, când a fost lansat magazinul. Majoritatea produselor sunt disponibile în stoc, iar livrarea lor se efectuează în termen de 2-5 zile de la comandă, atât B2C, cât și B2B, oriunde în țară.

O funcționalitate utilă, special creată pentru clienții care doresc să cumpere online, este planificatorul de spațiu interior de pe platforma online, actualizat de câteva săptămâni cu o extensie a spațiului exterior. Astfel, în cazul celui pentru interior, clienții au posibilitatea de a-și alege virtual:

  • pardoseala (laminată, parchet, vinil)
  • vopseaua lavabilă sau tapetul

La planificatorul exterior se pot alege

  • ușile de exterior
  • tencuielile de soclu
  • de fațadă

După alegerea produselor, clienții pot comanda produsele online. De asemenea, ei pot merge cu lista de produse în magazine pentru a le vizualiza și cumpăra.

Citește și Promoție Ryanair: Reduceri la biletele de avion

 

 

Citiți și despre: