Profi prezintă magazinul viitorului: Cum arată supermarketul-concept deschis în Ploieşti?

17.09.2020

Magazin Profi Ploieşti. Retailerul a anunţat că astăzi, la Ploiești, publicul a făcut cunoștință cu viitorul Profi. Mai exact, a fost inaugurat conceptul de magazin care anunță direcția în care compania urmează să se dezvolte.

Magazin Profi Ploieşti. Anunţul făcut de directorul companiei

“De 20 de ani, Profi crește neîncetat deoarece își schimbă permanent modul de operare, învățând din fiecare nouă experiență, adaptându-se și chiar anticipând nevoile consumatorului, aflate și ele în continuă schimbare” a declarat Pawel Musial, directorul general al Profi Rom Food. “Implementăm în toate noile magazine ceea ce am testat și s-a dovedit că funcționează, ca de exemplu aranjamentul magazinelor, politica de prețuri, procesele de lucru cu personalul, felul în care expunem produsele și multe altele. Astfel ne formăm propriul nostru model de operare.”

Magazin Profi Ploieşti. O nouă identitate vizuală

De îndată ce te apropii de magazin, iese în evidență noua identitate vizuală Profi, mai suplă și mai directă. Cum nicio bucătărie europeană nu este de conceput fără roșii, în noul logo punctul pe “i” este bifat cu semnul “√”, ca gest de apreciere, și datorită felului în care este desenat oamenii din rețea îi spun ‘roșia’. Logoul conține și textul “zilnic prețuri mici”, care descrie noua politică agresivă de prețuri a rețelei, în ton cu cerințele consumatorilor.

Un status special

Magazinul din Ploieşti are un statut special. Mai exact, acesta este loc de testare pentru tendințele de dezvoltare PROFI. Ceea ce se va dovedi viabil în această unitate în privința modului de lucru, a sortimentului, uniformelor și așa mai departe, urmează să fie apoi reprodus și la alte unități din cadrul rețelei.

Magazin Profi Ploiesti

Magazin Profi Ploieşti. Conceptul încorporează cele mai reușite experiențe

Conceptul încorporează cele mai reușite experiențe de până acum, iar ceea ce a funcționat sub așteptări a fost înlăturat în timp ce peste 1300 de produse îi împrospătează sortimentul față de magazinele Profi actuale. Acum gama de produse Bio a crescut considerabil, iar produsele locale sunt mult mai bine reprezentate, oferind ploieștenilor gusturile lor preferate, ca sa menționăm doar câteva dintre noutăți.

PROFI funcționează cu trei modele de magazin:

  • Supermarket Profi – magazinul cu cea mai mare suprafață și cu cel mai mare număr de produse
  • Loco – magazinul cu sortiment adaptat pentru zone din afara marilor aglomerări urbane
  • City – magazinul urban de dimensiuni relativ mici, de la colțul blocului.

Magazinul concept este proiectat încât să poată fi replicat în oricare dintre formatele rețelei, pentru a le îmbunătăți. Produsele expuse mai vizibil, bine luminate și accesibile precum și culoarele mai aerisite și numărul sporit de case de marcat facilitează grăbirea cumpărăturilor.

Magazin Profi Ploiesti

Magazin Profi Ploieşti. O ambianţă plăcută

Având o ambianță plăcută, primitoare și un colorit relaxant, magazinul este organizat pe zone care răspund misiunilor de cumpărare luate în calcul de Profi:

  • convenience
  • proximitate/ stock-up
  • top-up

Citeşte şi Vaccinul antigripal 2020. Când începe campania de imunizare?

 

 

 

Citiți și despre: