Colosseum Mall, centrul comercial amplasat în partea de Nord-Vest a Capitalei, în sectorul 1, atrage chiriași noi. Este vorba de branduri de modă, distracție, petrecere a timpului liber, restaurante și cafenele. Retailerii vor deschide noi magazine, ca urmare a planului de extindere a centrului comercial existent.
Astfel, pe măsură ce lucrările de construcție avansează, numeroase branduri devin interesate de spațiile comerciale în Colosseum Mall.
Magazine Colosseum Mall. Potențialul centrului comercial
Acest lucru se datorează performanțelor și potențialului centrului comercial existent, care le oferă brandurilor oportunitatea de a-și dezvolta afacerile și rețelele de magazine în sectorul 1 al Bucureștiului.
Proiectat de la «zero» ca un concept modern de retail, cu finisaje premium, și amplasat într-o zonă în care sectorul rezidențial se dezvoltă cu rapiditate, extinderea Colosseum reprezintă un pas natural.
Dezvoltarea centrului comercial consolidează poziția centrului comercial pe piața de retail din București.
Magazine Colosseum Mall. Nevoile actuale ale pieței
“În anii trecuți, piața locală de retail s-a concentrat pe proiecte comerciale de dimensiuni mari și foarte mari. În București această tendință este încă de actualitate, drept urmare, majoritatea proiectelor de succes depășesc suprafața de 20.000 mp. Extinderea centrului comercial Colosseum răspunde nevoilor actuale ale pieței de retail și fără îndoială reprezintă una dintre cele mai importante dezvoltări din ultimii ani. Suntem bucuroși să anunțăm că o serie de branduri cunoscute la nivel local și internațional s-au alăturat recent proiectului nostru de extindere”, a declarat Doinița Ilie, Leasing Manager JLL România.
Ce magazine noi se deschid în Colossem Mall:
- Mango – retailerul spaniol de fashion cu o rețea de peste 1100 de magazine la nivel internațional
- New Yorker – unul dintre cei mai mari retaileri de modă europeni
- CCC – unul dintre cele mai mari braduri de încălțăminte din România
- Colin’s – retailer specializat în produse denim cu mai mult de 600 de magazine la nivel internațional.
Colosseum Mall a atras branduri cunoscute și din alte sectoare de retail, precum:
- DM drogerie markt – lider de piață în categoria sa cu peste 3000 de magazine în Europa
- Noriel – bine – cunoscutul brand de jucării
- Diverta – retailer cu o mare diversitate de produse media, papetărie, birotică și cărți
- Gregory’s – brand ce oferă unele dintre cele mai apreciate produse de tip coffee & Greek deli
- Cafeneaua Coffee Ritazza – care oferă cafea produsă artizanal și care va fi amplasată într-un spațiu modern și prietenos la una dintre intrările centrului comercial.
La capitolul timp liber și distracție, World Class, cel mai mare operator de fitness din țara noastră și Happy Cinema vor fi principalele atracții.
Magazine Colosseum Mall. Rata de ocupare – 80%
”Având astăzi un procent de închiriere ce depășește 80 %, ne aflăm în discuții avansate și cu alți retaileri cunoscuți pe care îi vom anunța curând și care vor aduce și mai multă diversitate ofertei noastre comerciale, în acord cu strategia de dezvoltare”, a mai spus Doinița Ilie.
Colosseum Mall va avea o suprafață totală de 54,500 mp GLA. Astfel, va deveni al doilea cel mai mare proiect de retail din sectorul 1 al Bucureștiului.
Mango, CCC, New Yorker, Happy Cinema și World Class, precum și alte 60 de magazine, restaurante și cafenele vor completa oferta comercială existentă ce cuprinde un mix consistent de chiriași printre care Carrefour, Leroy Merlin, Altex, JYSK, LC Waikiki, Sport Vision și Pepco.
Magazine Colosseum Mall. Un proiect matur și stabil
“Centrul comercial Colosseum este un proiect matur și stabil. Prezent pe piața locală de retail de mai bine de 7 ani, Colosseum se dezvoltă în mod constant. Configurația centrului comercial reprezintă un avantaj major, deoarece modul în care este proiectat asigură clienților noștri un maxim de confort. Acest lucru se regăsește în accesibilitate, spații comune aerisite și luminate natural, parcare exterioară cu acces facil către magazine și un mix de chiriași care oferă o mare diversitate de produse. Planul de extindere aflat în derulare, construcția Colosseum Mall, vine în completarea schemei de retail existente cu un concept modern, finisaje premium, precum și noi oportunități de shopping și petrecere a timpului liber. Următoarea etapă de dezvoltare a proprietății va cuprinde și segmentul rezidențial”, a adăugat Mihai Dinu, General Manager Colosseum.
Citește și Uber se listează pe New York Stock Exchang