Slide

Stiri: Retail

Magazin CCC Medias

Magazinele de încălțăminte CCC colaborează cu Oracle

09.01.2019

Retailerul de încălțăminte CCC Group a anunțat o colaborare cu Oracle în vederea creșterii profitabilității. Compania a implementat serviciul Oracle Retail pentru a-și îmbunătăți marja brută cu 4.2%. Astfel, CCC Group avansează în transformarea sa digitală cu ajutorul tehnologiei Oracle.

Magazine de încălțăminte CCC. Vânzările anuale

CCC Group este unul dintre retailerii de încălțăminte cu cea mai mare rată de creștere din Europa, bazată pe o strategie de vânzări omnichannel. Retailerul înregistrează peste 50 de milioane de perechi de pantofi vândute anual în 1200 de magazine fizice și cu o prezență online în 23 de țări.

Deținând o afacere în plină expansiune, CCC a identificat nevoia de a optimiza marjele și de a minimiza pierderile din reducerile de preț atribuite stocului care acoperă 45.000 de produse.

Magazine de încălțăminte CCC. Avantajele aduse de colaborarea cu Oracle

Prin utilizare soluțiilor Oracle Retail Merchandising și Planning and Optimization, compania poate să își maximizeze profitabilitatea. Ulterior, compania va putea investi în extinderea sa internațională.

CCC Group a înregistrat, folosind Oracle Retail Clearance Optimization, o creștere de:

  • 4.2% a marjei brute de vânzări
  • 7.1% a ratei vânzărilor cu discount

Tehnologia implementată îmbunătățește procesele de raportare. De asemenea, ea permite analiștilor în vânzări aplicarea corectă a reducerilor de preț.

Magazine de încălțăminte CCC. Ce spune conducerea Oracle?

„În cercetările noastre recente privind consumatorii, am descoperit că 78% dintre consumatorii din Europa, Orientul Mijlociu și Africa (EMEA) au indicat prețurile competitive și promoțiile ca fiind principalele motive pentru a merge la cumpărături”, a declarat Mike Webster, Vicepreședinte și Director General al Oracle Retail. „Prin această investiție strategică în tehnologia Oracle, compania CCC Group este capabilă să își maximizeze veniturile în timp ce implementează prețuri promoționale pentru clienții săi, lucru care diferențiază brandul de competitori și fidelizează consumatorii pe termen lung”.

De asemenea CCC Group a început să implementeze soluții suplimentare. Este vorba de:

  • Oracle Retail Merchandise Financial Planning (serviciul de planificarea financiară)
  • Assortment Planning (serviciul de planificare a gamelor de produse).

În colaborare cu Oracle Retail Clearance Optimization, CCC Group poate reconcilia impactul reducerilor asupra stocului existent și poate obține aprobarea automată a prețurilor după aplicarea reducerii prin intermediul aplicației Oracle Retail Merchandise Financial Planning.

Magazine de încălțăminte CCC. Anunțul retailerului

„Oracle Retail Clearance Optimization ne oferă flexibilitate ca să ne putem adapta la nevoile de business și din piață, fiind în același timp o platformă stabilă, inteligentă și cu valori ușor de determinat. Ne-am mutat de la un proces care era efectuat manual 100%, la o soluție care rulează milioane de combinații pentru a identifica cele mai bune recomandări pentru experții noștri „, a spus Piotr Pawłowski, Chief Information Officer, CCC Group. „Serviciul Pronos ne-a oferit o experiență minunată fiind implementat la nivel local și integrat cu procesele deja existente la nivel global. Așteptăm cu nerăbdare să continuăm transformarea noastră digitală odată cu finalizarea implementării Oracle Retail Merchandise Operations Management.”

Citește și Bilete de avion AIR FRANCE KLM: Reduceri de 40% până pe 29 ianuarie