Magazine LaDoiPasi franciza

LaDoiPași ajunge la 1000 de magazine

05.09.2019

Magazine LaDoiPași franciză. Rețeaua de magazine LaDoiPași, dezvoltată de retailerul METRO Cash & Carry, a atins în luna septembrie pragul de 1000 de magazine la nivel național. Cu această ocazie, retailerul pune la bătaie pentru clienți 30 de excursii în toată lumea.

Magazine LaDoiPași franciză. Cât durează campania?

Campania „La 1000 de magazine, îți aducem lumea LaDoiPași” are loc în perioada 5-30 septembrie și oferă ocazia celor care își fac cumpărăturile în magazinele LaDoiPași să câștige experiențe multiculturale.

Pentru cumpărături de minimum 30 de lei, clienții au șansa de a câștiga, prin tragere la sorți, una din cele 10 excursii în țară, 10 în Europa sau 10 pe un alt continent. Pentru a se înscrie în concurs, aceștia trebuie să înregistreze pe site-ul LaDoiPași codul primit alături de bonul de cumpărături.

Magazine LaDoiPași franciză. Ce spun reprezentanții METRO?

„Prin campania aniversară dorim să îi sărbătorim pe cei care au contribuit la evoluția rețelei: clienții și partenerii LaDoiPași. Deschiderea antreprenorilor locali față de conceptul de franciză lansat în 2012 a fost una incredibilă și ne-a arătat faptul că un model de business are succes doar atunci când atinge atât nevoile proprietarului de magazin, cât și ale clienților săi. Încrederea antreprenorilor care au ales să intre în franciză s-a transpus prin loializarea clienților, fapt ce ne oferă și mai mult curaj pentru dezvoltarea rețelei în viitor”, a declarat Geanina Ghiculescu, Șef departament Retail Marketing, METRO Cash & Carry România.

Unde se află magazinul cu numărul 1.000?

Magazinul LaDoiPași cu numărul 1.000 se află în București, pe Șos. București-Măgurele nr. 49C. Deschiderea a beneficiat de un eveniment de inaugurare special, cu oferte și activități dedicate clienților din comunitate.

În ultimele șase luni au fost inaugurate peste 200 de magazine în rețeaua LaDoiPași. Acestea au un spațiu de vânzare cuprins între 60 și 200 de mp.

De asemenea, ele oferă o gamă variată de până la 6.000 de produse.

Per total, din 2017, când METRO a repoziționat rețeaua de magazine LaDoiPași ca franciză soft, și până în prezent, au fost remodelate în linie cu noul concept peste 100 magazine și au fost deschise aproximativ 600 de noi unități comerciale.

La ora actuală, 40% dintre magazinele LaDoiPași sunt poziționate în sudul țării, 30% în nord, respectiv 30% în vest.

Magazine LaDoiPași franciză. Obiective

Atingerea pragului de 1000 de magazine întărește obiectivul setat de METRO pentru rețeaua LaDoiPași. Vorbim așadar de o expansiune susținută de la an la an. Retailerul vizează continuarea ritmului de deschideri și planifică să își dubleze numărul de magazine până in 2023.

Citește și Se deschide primul Apple Shop din Băneasa

 

 

 

Citiți și despre:

  • METRO Cash & Carry România susține producătorii localiMETRO Cash & Carry România susține producătorii locali METRO Cash & Carry România, despre viitorul retailului: “Susținerea producției locale, prin oferte multiple ale producătorilor autohtoni; dezvoltarea și implicarea în susținerea comercianților […]
  • Idei de mesaje de Sărbători pentru mediul de afaceriIdei de mesaje de Sărbători pentru mediul de afaceri Idei de mesaje de Sărbători pentru mediul de afaceri. În perioada Sărbătorilor de Iarnă nu trebuie să vă neglijaţi nici partenerii de business şi nici angajaţii. Trebuie să le transmiteţi şi acestora, aşa cum […]
  • Auchan a rebranduit cele 20 de magazine RealAuchan a rebranduit cele 20 de magazine Real Auchan a finalizat remodelarea celor 20 de magazine Real, ajungând astfel la 31 de de hipermarketuri în România. Rebrandingul unităţilor a durat mai puţin de 6 luni, retailerului reuşind în această perioadă […]
  • Franciza LaDoiPași – planuri pentru 2019Franciza LaDoiPași – planuri pentru 2019 Rețeaua de francize soft LaDoiPași ajunge la peste 820 de magazine. În plus, retailerul țintește un număr de 1100 până la finalul anului 2019. Rețeaua este dezvoltată de retailerul METRO Cash & […]
  • VALIGERIA – Bags, Luggage & MoreVALIGERIA – Bags, Luggage & More Brandul VALIGERIA este bine reprezentat, cu o identitate vizuală proprie și viziune de business adaptată zilelor noastre. Brand-ul VALIGERIA, brand ce se adresează segmentului premium & luxury, a luat […]