Stiri: Retail

Magazine MAMBricolaj.

Magazine MAMBricolaj: Ce investiţii anunţă compania?

19.05.2021

Magazine MAMBricolaj. Compania ţinteşte o cifră de afaceri de 70,6 milioane lei pentru 2021, în creştere cu peste 70% faţă de anul 2020. Avansul va veni pe fondul extinderii accelerate a reţelei de magazine. Principalele oraşe în care se vor deschide noi unităţi sunt:

  • Bucureşti
  • Braşov
  • Iaşi

MAMBricolaj este un magazin de bricolaj cu un concept unic destinat atât producătorilor de mobilă, persoanelor ce au ca hobby bricolajul, cât şi publicului larg.

Magazine MAMBricolaj. Majorare de capital social

Pentru a finanţa creşterea afacerii, compania are în plan să efectueze o operaţiune de majorare de capital social prin aport în numerar în 2021.

„Cu sprijinul investitorilor, ne dorim să accelerăm planurile de dezvoltare ale companiei prin majorarea de capital social cu aport în numerar aprobată în cadrul adunării anuale şi prin capitalizarea profiturilor anterioare. În următoarele luni, avem în vedere creşterea vizibilităţii brand-ului MAMBricolaj prin desfăşurarea de diferite activităţi, inclusiv prin promovarea şi extinderea proiectului Şcoala de Mobilă” a declarat Cristian Găvan, fondator MAMBricolaj.

Acţiuni gratuite şi aport în numerar

Pe data de 22 aprilie 2021, acţionarii MAMBricolaj au aprobat două operaţiuni de majorare a capitalului social, una cu acţiuni gratuite şi una cu aport în numerar. Prima operaţiune efectuată va fi capitalizarea profiturilor în vederea distribuirii de acţiuni gratuite către acţionari. Prin urmare, acţionarii vor primi 4 acţiuni gratuite pentru fiecare acţiune deţinută. Pentru a beneficia de acţiuni gratuite, acţionarii trebuie să deţină acţiuni MAM la data de 23 august 2021.

În ceea ce priveşte majorarea cu aport în numerar, acţionarii care au deţinut în data de 12 mai 2021 acţiuni MAM, au primit în data de 17 mai drepturi de preferinţă MAMR01 prin intermediul cărora vor putea participa la operaţiunea de majorare de capital. Drepturile vor fi tranzacţionabile după depunerea şi aprobarea prospectului de majorare de capital de către ASF.

Majorarea capitalului social are ca obiectiv finanţarea investiţiilor planificate de companie.

Magazine MAMBricolaj. Investiţii

Astfel, compania analizează oportunitatea de a investi în locaţii din Bucureşti, Braşov şi Iaşi. Este vorba de zone în care există o piaţă în creştere de clienţi interesaţi de produse de bricolaj. Modelul de business MAMBricolaj este unic, fiind situat la graniţa dintre bricolajul în mobilă şi fabricarea de mobilă, permiţând şi publicului larg neavizat să participe la construcţia propriei mobile, într-un mod similar procurării de mobilă la comandă.

În funcţie de nevoia de capital în următoarele luni, compania analizează distribuirea adiţională pe parcursul anului 2021 a profitului nerepartizat din anii 2018 şi 2019, în cuantum total de 2,1 milioane de lei. Distribuirea profitului rămas ar fi realizată sub formă de dividende în numerar sau sub formă de acţiuni gratuite. Propunerea în acest sens va fi făcută de acţionarul majoritar în a doua jumătate a acestui an.

Citeşte şi MAM Bricolaj se listează la Bursa de Valori Bucureşti