Slide

Stiri: Retail

Magazine Mega Mall.

Noi magazine în Mega Mall

09.04.2019

Magazine Mega Mall. Centrul comercial își extinde portofoliul de chiriași cu patru magazine noi. Este vorba de DiKa, POEMA, Guess și Notino. Per total, au fost investiți peste 500.000 de euro în reamenajarea spațiilor comerciale.

Magazine Mega Mall. 6.000 de produse

Astfel, nu mai puțin de 6.000 de articole vestimentare se vor regăsi în cei peste 600 de metri pătrați complet reamenajați din Mega Mall.

În plus, de la începutul lunii martie, centrul comercial a inaugurat al doilea magazin din București al retailerului online care oferă cea mai variată gamă de parfumuri și produse cosmetice din Europa, Notino.

Clienții Mega Mall merită cea mai bună experiență de shopping, astfel că noile branduri vin în completarea unui mix de chiriași adaptat intereselor, pasiunilor și dorințelor clienților.

Gama de produse include atât branduri de renume internațional, cât și branduri 100% românești.

Magazine Mega Mall. POEMA

POEMA este un brand 100% românesc, care le pune la dispoziție peste 2.000 de produse în magazinul deschis în Mega Mall. Ținutele se remarcă prin țesături de calitate superioară și prin designul cu o tentă minimalistă.

Magazine Mega Mall. Guess

Totodată, Guess îi întâmpină pe vizitatorii centrului comercial într-un decor de lux. Magazinul deține un aspect contemporan, modern. Cele mai cunoscute piese din colecțiile Guess sunt expuse în centrul magazinului și sunt vizibile din orice unghi. Aici, pasionații de fashion pot găsi articole vestimentare pentru bărbați și femei, dar și accesorii, încălțăminte, ceasuri și bijuterii.

Magazine Mega Mall. DiKa

DiKa este un producător bulgar de articole vestimentare pentru femei. Retailerul creează ținute potrivite pentru doamnele și domnișoarele moderne și emancipate. Hainele DiKa sunt potrivite pentru persoanele cu un stil de viață dinamic, care sunt în căutarea unor ținute confortabile și elegante, care să le scoată frumusețea în evidență.

Magazine Mega Mall. Notino

În plus, magazinul Notino deține o suprafață de 300 de metri pătrați. Unitatea se remarcă prin designul modern, în care realitatea se întâlnește cu virtualitatea.

Acesta este cel de-al doilea magazin Notino offline deschis în Capitală. Vizitatorii Mega Mall pot găsi aici o gamă variată de parfumuri, produse de îngrijire a pielii și a părului, produse pentru machiaj, și pot să ridice produsele comandate online. De asemenea, prețurile sunt identice cu cele din online.

”Mega Mall aduce mai aproape de bucureșteni o gamă variată de branduri apreciate atât la nivel național cât și internațional. Vizitatorii centrului comercial au la dispoziție peste 200 de magazine, în care pot găsi articole vestimentare aliniate cu cele mai noi tendințe, produse de beauty pentru îngrijire personală, dar și articole pentru copii și bebeluși”, a mai anunțat centrul comercial.

Citește și Trei manifestări dedicate sănătății, la Romexpo, în perioada 11-13 aprilie: ROMMEDICA, DENTA I și SOMN EXPO