Stiri: Retail

Magazine Penny Romania

Câte magazine noi va deschide Penny România în 2021?

13.05.2021

Magazine Penny România. Retailerul a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 4,73 miliarde de lei, reprezentând un avans de 19% raportat la 2019, în contextul în care pandemia a generat schimbări în comportamentul consumatorilor români, motivându-i să se îndrepte către produse de calitate la preţuri corecte. Compania a înregistrat un profit net de 85 milioane de lei în 2020. Acesta este în creştere cu 54% comparativ cu anul anterior.

Magazine Penny România. Planuri de viitor

În ceea ce priveşte planurile de viitor, Penny România îşi propune să investească 5,128 miliarde de lei, echivalentul a peste 1 miliard de euro, până în 2029. Fondurile vor merge, în principal, către extinderea reţelei sale până la un total de 619 magazine şi 6 centre logistice.

25 de noi magazine vor fi deschise în 2021

Anul acesta, compania vizează deschiderea a 25 de magazine în ţară. La acestea se adaugă construcţia celui de-al patrulea depozit, la Filiaşi, judeţul Dolj. Totodată, Penny România urmăreşte remodelarea a 100 de magazine în 2021 şi a întregii reţele de magazine până în 2022.

În 2020, Penny România a investit 371 milioane de lei în modernizarea şi extinderea reţelei de magazine. Retailerul şi-a continuat astfel planurile de expansiune într-un context dificil. Anul trecut, compania a deschis 20 de magazine în noul format Penny.

Penny România a încheiat, prin urmare, anul cu un total de 276 de magazine.

Penny a intrat pe piaţa locală în 2005 cu o politică de achiziţii axată pe sortimente de la producători regionali şi colaborări cu producători locali. În prezent, Penny sprijină producătorii locali. Compania încheie parteneriate pe termen lung cu aceştia, astfel încât, în următorii 3 ani, 60% din sortiment să aibă ingredientul principal fabricat şi procesat intermediar integral în România.

Magazine Penny România. 2020 a fost un adevărat test

„Anul trecut a fost un adevărat test pentru noi. În faţa noilor provocări, a trebuit să ne adaptăm rapid, să fim flexibili, dar totodată fermi în decizii şi, mai ales, să prioritizăm siguranţa şi sănătatea angajaţilor şi a clienţilor noştri. Mai mult ca oricând, oamenii au fost pe primul loc în activitatea noastră în 2020, de la asigurarea condiţiilor de igienă şi distanţare în magazinele noastre şi menţinerea unei comunicări deschise cu angajaţii, la implicarea în comunitate şi susţinerea spitalelor. Cifrele raportate ne indică faptul că am trecut testul şi totodată ne confirmă faptul că un business sustenabil în România prioritizează cele de mai sus”, afirmă Daniel Gross, CEO PENNY România.

Citeşte şi Rezultate 2019 Penny Market. Afaceri de 3,96 miliarde de lei