Magazine Tezyo Romania

Tezyo ajunge la 36 de magazine în România

08.07.2019

Magazine Tezyo România. Rețeaua Tezyo își continuă extinderea în România. Per total, compania a ajuns la un număr de 36 de magazine la nivel național. Astfel, grupul Otter Distribution, unul dintre cei mai mari jucători din retailul local de încălţăminte, care deţine rețeaua de magazine multibrand TEZYO, își consolidează poziția pe piața locală.

Magazine Tezyo România. O campanie inedită de imagine

De asemenea, și brandul TEZYO își consolidează poziția pe piața de retail pentru încălțăminte și accesorii. Brandul este susținut și de o campanie de imagine multiplicată prin diverse canale care să susțină valorile brandului.

Extinderea la nivel local are la bază transformarea ultimelor magazine Otter în magazine TEZYO, noile destinații de shopping fiind aliniate total conceptului și imaginii TEZYO – Real Glam. Contrast. Acesta pune accent pe frumusețea contrastelor din viețile noastre și unicitatea care stă în puterea deciziilor personale, asumate, atunci când vine vorba despre alegerea accesoriilor care pot schimba complet un outfit.

Magazine Tezyo România. Ce spune conducerea grupului?

„După aproximativ trei ani și jumătate de la lansarea conceptului de magazin TEZYO by Otter Distribution, astăzi vorbim de o rețea de 36 de magazine la nivel național și 2 magazine la nivel regional în Cehia. Rețeaua s-a extins cu 3 magazine TEZYO care se aliniază, din punct de vedere al serviciilor, al gamei de produse și colecții, la standardul cu care brandul TEZYO a obișnuit deja clienții. Așadar, clienții vor găsi în ultimele magazine TEZYO articole de încălțăminte și accesorii potrivite stilului fiecăruia, branduri de renume și consultanță de specialitate din partea angajaților” a declarat Filip Schwartz, fondatorul grupului Otter Distribution.

Totodată, fondatorul grupului va continua extinderea rețelei sale de magazine, la nivel de grup, anul acesta urmând să se mai deschidă încă trei magazine noi la nivel național. În plus față de extinderea pe piață, TEZYO se va concentra pe continuarea dezvoltării sistemului integrat omnichannel, offline și online, dedicat cliențiilor TEZYO prin intermediul magazinului online tezyo.ro, oferind consumatorilor o experiență de cumpărare îmbunătățită și mai facilă pentru client.

Grupul Otter Distribution a avut o cifră de afaceri în 2018 ușor peste 39,5 milioane de euro. Nivelul este în creștere cu 8% față de anul anterior.

Magazine Tezyo România. Branduri

La acest succes au contribuit selecția de branduri internaționale precum:

  • Epica
  • Le Colonel
  • Otter
  • Geox
  • Image
  • Aldo
  • Clarks
  • Le Coq Sportif
  • Bugatti
  • Adidas
  • Nike
  • Kat Maconie for Epica
  • Pepe Jeans.

Magazinele TEZYO se adresează acelor nevoi vestimentare care țin cont de stilul fresh și urban al iubitorilor de pantofi, fie că vorbim de ținute smart sau street wear.

Otter Distribution vinde la nivel de sezon între 4000 și 5000 de modele de încălțăminte și accesorii, în funcție de tipul sezonului (primăvară – vară sau toamnă – iarnă).

Citește și Bacalaureat 2019 rezultate. Rata de promovare: 67,2%

 

 

 

Citiți și despre:

  • S-a deschis primul magazin KiK din RomâniaS-a deschis primul magazin KiK din România Primul magazin KiK din România a fost deschis la Oradea. Retailerul german de îmbrăcăminte a anunţat că urmează să mai inaugureze alte 10 magazine, până la finele anului curent. KiK este unul dintre cei mai […]
  • Rețeaua Penny Market se extinde și ajunge la 223 magazineRețeaua Penny Market se extinde și ajunge la 223 magazine Planurile de expansiune ale REWE România continuă și în luna martie cu deschiderea magazinului PENNY Market din Breaza, județul Prahova. Rețeaua ajunge astfel la 223 magazine operaționale în România. Având […]
  • eMAG se extinde în PoloniaeMAG se extinde în Polonia Retailerul eMAG a început demersurile de extindere pe piața din Polonia. Astfel, în decembrie 2014, compania a depus o solicitare la Consiliul Concurenței și Protecția Consumatorului din Polonia privind […]
  • Kaufland aniversează 50 de ani în EuropaKaufland aniversează 50 de ani în Europa Kaufland a fost înființat în urma cu 50 de ani, în anul 1968, de la o mică afacere de familie cu 70 de angajați ajungând la ora actuală la o rețea internațională de succes. În prezent, compania deţine peste […]
  • Kaufland a deschis un nou supermarket, în Cluj-NapocaKaufland a deschis un nou supermarket, în Cluj-Napoca Kaufland România a deschis, săptămâna trecută, cel de-al treilea magazin al reţelei din Cluj-Napoca, acesta fiind, în plus, cel de-al 116-lea magazin al companiei în România și primul integrat într-un complex […]