Magazinul București, clădirea simbol din centrul istoric al Capitalei, este gata să reintre în circuitul comercial. Așadar, reconstrucția celebrului Magazin București, cu o istorie de 90 de ani, a fost finalizată. Proiectul a fost realizat în urma unei investiții de peste 6,5 milioane de euro.
Clădirea care păstrează la intrare vitrinele cu sticlă curbă, specifice magazinului emblemă din perioada interbelică este proiectată pentru a găzdui sub același acoperiș următoarele segmente:
- spații de retail
- spații de birouri de clasă A
- spații HoReCa
Magazinul București. 2.600 de locuri de parcare
Magazinul Bucureşti este amplasat la intersecția străzilor I.C. Brătianu și Lipscani din Capitală. Zona dispune de peste 2.600 de locuri de parcare în proximitate, în zonele:
- Universitate
- Intercontinental
- Cocor
- Unirii.
Magazinul București. Suprafața închiriabilă
Clădirea are o suprafață totală închiriabilă de aproximativ 3.150 metri pătrați, distribuită pe șapte niveluri, care poate acomoda chiriași din zona de retail, birouri și spații de co-working, dar și servicii.
Ce spun proprietarii?
„La 90 de ani de la inaugurare, Magazinul București renaște în același spațiu ultracentral, dar adaptat standardelor actuale. Clădirea păstrează fațada de altădată și reintroduce elemente emblematice ale arhitecturii inițiale, modernizate pentru a se potrivi noului design, printre care copertina de la parter, axul central din sticlă la fațada principală și vitrinele cu sticlă curbă, unice la vremea construcției. Totodată, noul magazin poartă încă urmele istoriei sale bogate, având integrate elemente originale recuperate parțial în timpul demolărilor, cum sunt pișcoturile de pardoseală, diferite elemente metalice ornamentale de la vitrinele curbe și elemente de marmură”, a spus Radu Moldoveanu, reprezentantul proprietarilor Magazinului București în România.
Citește și Ajutor de stat TAROM. Anunțul făcut de Comisia Europeană